TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen som har info om bilinnbrudd i Bergen?

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #307271  av Daniel HS
 
Legger dette ut for en vennine som har vært ganske uheldig!

Er evig takknemlig hvis noen har noe infomasjon om innbrudd som har skjedd i bilen min søndags natt eller mandag en gang. Den stod parkert på Ulven ved flyplassen. Var å så på den på søndagskveld i ca 22 tiden, og da var den like hel og fin.
De som har gjort dette har tatt med seg en god del verktøy, annlegget, høytalerene i hattehyllen infinity 6x9 (selve hattehyllen lå igjen), en 10" DLS aktiv sub i kasse, mest sannsynlig vognkortet til bilen.
De hadde røsket av en god del deksler, og begynt å demontere strømkablene til anlegg, og signalkablene er vekke. Alle cdene jeg hadde i bilen er også vekke, var 2 mapper med cder.

Dette er nå politianmeldt. De var der og tok tekniske bevis i dag, så håper virkelig de finner noe.

Frontfangeren lå inni bilen opp på baksetene, de var lagt ned. Så den har de hevet ut, knukket i to og satt den framme.

Bilde

Bilde

Bilde

Dette stepp hjulet har de nok knust ruten med. Det kommer ikke fra min bil, så er nok derfor det ligger inni bilen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Her ser det ut som de har prøvd å åpne bilen med noe først siden pakningen på ruten er brettet ned.

Bilde

Bilde

Har noen informasjon om dette så er jeg veldig takknemlig hvis du/dere tar kontakt med meg. På forhånd tusen takk!!

Christine Sunde Tlf: 45495746
 #307393  av villejan
 
Forbanna "tjupakk" som ikke klarer å la andre folks ting ligge i fred!

Bare et spørsmål...Hvorfor parkere ved den plassen? Det er jo ikke direkte mye trafikk fram og tilbake der på kveld og nattestid. Bilen til Christine er jo ikke en bil som IKKE skiller seg ut.

Dette har jo vært en "bøllejente" bil i Gatebil magazinet, og de som følger med der, vet hvilke "godsaker" som er i bilen.

MEN, UTROLIG KJEDELIG!
 #307406  av inzane2012
 
skjønner ikke helt forfor dem absolutt skulle ødelegge front jeg...hadde deg ikke holdt om dem ødla alt det dem gjorde inni bilen da, kunne vel latt fronten vere ifred vel...
 #307407  av Daniel HS
 
villejan skrev:Forbanna "tjupakk" som ikke klarer å la andre folks ting ligge i fred!

Bare et spørsmål...Hvorfor parkere ved den plassen? Det er jo ikke direkte mye trafikk fram og tilbake der på kveld og nattestid. Bilen til Christine er jo ikke en bil som IKKE skiller seg ut.

Dette har jo vært en "bøllejente" bil i Gatebil magazinet, og de som følger med der, vet hvilke "godsaker" som er i bilen.

MEN, UTROLIG KJEDELIG!
Ja, stemmer det at hun har vært "Bøllejente i Gatebil Magazine, så står nok litt info der, og på diverse forum. Som du sier er ikke det en bil som skiller seg ut, de fleste i bilmiljøet i Bergen vet om bilen og at der er lagt ut mye penger på den.

Bilen stod parkert der på grunn av at de hadde liten plass hjemme til parkering. Hvorfor hun valgte akkurat der vet jeg ikke helt.

Men det jeg synes er mest fortvilende med alle bilinnbruddene/biltyveriene for tiden er hærverket de gjør. Hadde de bare stjelt det de skulle ha hadde jo saken vært en, men i tillegg å begynne å ødelegge ting bare for moroskyld synes jeg er skremmende.

Vet at min bil kommer til å stå i garasje fremover, i det minste rett utenfor huset! Vet heller ikke om jeg har så veldig lyst å legge ut info om bilen min på nett lenger. Har vært noen innbrudd/tyverier her på vestlandet i det siste...
Sist redigert av Daniel HS den 15 nov 2008 20:43, redigert 1 gang totalt.
 #307408  av Daniel HS
 
inzane2012 skrev:skjønner ikke helt forfor dem absolutt skulle ødelegge front jeg...hadde deg ikke holdt om dem ødla alt det dem gjorde inni bilen da, kunne vel latt fronten vere ifred vel...
Nei, si det! Er noen som bare "må gjøre det".
 #307413  av villejan
 
Har vært et raid på tyverier i bergen, synes det er ufattelig kjedelig.

Vet at den gule cosworthen til AlexP er funnet igjen og er i gode hender. Skulle bare fått fatt i dem som hadde gjort det og kappet hender av og helt salt i såret!
 #307415  av Daniel HS
 
villejan skrev:Har vært et raid på tyverier i bergen, synes det er ufattelig kjedelig.

Vet at den gule cosworthen til AlexP er funnet igjen og er i gode hender. Skulle bare fått fatt i dem som hadde gjort det og kappet hender av og helt salt i såret!
Okey, godt det da. Var jo en Cossie sedan som ble ribbet på Kokstad for ikke lenge siden også...