TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 turbo pÃ¥ finn.no

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #306685  av marlboro1310

en som har turt å skape sin egen stil...jeg likte det faktisk, synes den så svært bra ut. 8)
 #306706  av Abramz

Hvor får jeg tak i rattet? :)

Cruise Contr. på turbo?
Mulig ombygd eller jeg som tar feil? :roll:
 #306742  av inzane2012

Abramz skrev:Hvor får jeg tak i rattet? :)

Cruise Contr. på turbo?
rattet mener jeg takakaira har:)
 #306823  av sindrejl

Cruise Contr. på turbo?
amerikansk
 #306934  av Abramz

sindrejl skrev:

Cruise Contr. på turbo?
amerikansk
Men trur jeg leste her for en stund siden at det ikke var Cruise på Turbo versjon? :)
 #307436  av FireWalk

orginal Amerikansk MR2 turbo har cruise control ja. Jeg har det på min, men har fjernet selve cruise control boksen pga jeg ikke fant ut hvor jeg koblet inn igjen speed sensoren fra det orginale ledningsnettet til sikringsboksen (?) som går videre fremover til cruise control ecuen. litt irriterende faktisk, cruise control er greit å ha når man skal holde fartsgrenser :-)
 #307443  av inzane2012

FireWalk skrev:cruise control er greit å ha når man skal holde fartsgrenser :-)
har tenkt akkurat det samme selv :) spess nå på vinteren og det er glatte veier ute så kan det vere greit å ha den i tilfelle høyrefoten skulle begynne å dovne av litt ja ;) hehe... men ikke spess overraskende at den amerikanske turbo utgaven har CC, folka der borte er jo så late at dem ikke gidder å gire selv en gang...
 #307452  av sindrejl

FireWalk skrev:orginal Amerikansk MR2 turbo har cruise control ja. Jeg har det på min, men har fjernet selve cruise control boksen pga jeg ikke fant ut hvor jeg koblet inn igjen speed sensoren fra det orginale ledningsnettet til sikringsboksen (?) som går videre fremover til cruise control ecuen. litt irriterende faktisk, cruise control er greit å ha når man skal holde fartsgrenser :-)

CC er dritdeilig når man skal kjøre langt og ikke vil miste lappen ja.. timene føles som de går fortere også