TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • "Ny" bil pÃ¥ vei :o) (TA22 nÃ¥ hjemme)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #308280  av Morten
 
Jaja, da har jeg røket på meg ENDA en bil jeg ikke kan bruke på vinteren og til jobbturer. Galskapen lenge leve! :lol: Til gjengjeld er det en av mine drømmebiler som jeg har digga helt siden jeg var en liten Morten, og som jeg lenge har snakket om at "jeg SKAL ha en slik engang". Jaja, litt små til medium fiks trengs som på alle biler. Denne er tenkt å holdes FIN og vil ikke bli brukt til banekjøring og herjing, slikt har jeg andre biler til. Kjøp er avtalt, og penger satt til overføring så da gjenstår det bare å få overtalt en eller annen kompis med trekkvogn og hengerlappen til å bli med på roadtrip så den kan få komme hjem. :mrgreen:

Her kommer noen bilder av herligheten:
div 098.jpg
div 098.jpg (145.34 kiB) Vist 10235 ganger
div 099.jpg
div 099.jpg (156.61 kiB) Vist 10216 ganger
DSC00274.JPG
DSC00274.JPG (349.51 kiB) Vist 10208 ganger
div 079.jpg
div 079.jpg (120.6 kiB) Vist 10201 ganger
div 083.jpg
div 083.jpg (128.26 kiB) Vist 10191 ganger
Hva mener folket? 8)
Sist redigert av Morten den 18 des 2008 21:31, redigert 1 gang totalt.
 #308285  av Supramk3turbo
 
Åh, du er heldig. En av mine drømmer også. Peeeen bil :D
 #308292  av Daniel HS
 
Min bestefar hadde MkI, (som jeg aldri fikk opplevd desverre :( ) Var visst første som kom til Bergen i sin tid, husker ikke om det var første eller andre i Norge... :twisted: Så denne bilen er også på min "Skal ha en gang"-liste :P Så Celica ligger i familen, selv om jeg riktig nok har hatt 2/3... :P

Men, som jeg egentlig skulle skrive; Gratulerer med en grisefeit bil, håper du får den i skikkelig stand da! :mrgreen:
 #308308  av tojo
 
:D Grattis,denne bilen blir det virkelig morsomt å følge fremgangen på.
:P Oldschool Celica :P
 #308311  av hmsilset
 
Gratulerer :D En av de fineste celicaene dette!
 #308312  av lexusmann
 
Grattis med grisefeit bil, Morten!!! :D :D Ser den har fått ny framskjerm, må vel få seg noe farge på den...men så veldig fin ut inni...noen spesifikke planer?
 #308320  av sindrejl
 
nå bare følte jeg et ekstremt kraftig hat mot deg.. :evil:
 #308330  av celicat23
 
Kul bil, og likte faktisk det bøllete harry stuket som var på den (bortsett fra skjermen med feil farge da :lol:)
 #308331  av mk1 black limited
 
Enig, den var faktisk tøff med det stuket. Gratulerer! Brutter'n hadde en slik da jeg var liten sneip, steike så misunnelig jeg var...:-)
 #308335  av ArildM
 
Deler andres misunnelser, drømmebil dette :)
 #308338  av Amund
 
Hehe, du greide ikkje holde fingrene av fatet nei :wink: 8)
 #308351  av Morten
 
Takk takk alle sammen! :D
Andreazz skrev:Tøff bil 8) Mye rust? Regner med du skal fjærne harry stuket på den? :P
99% rustfri, noe som er mye av grunnen til at den var uimotståelig. :wink:
Fjerne harry stuket kommer litt an på hva du definerer som harry stuk.
sindrejl skrev:nå bare følte jeg et ekstremt kraftig hat mot deg.. :evil:
Why?
lexusmann skrev:Ser den har fått ny framskjerm, må vel få seg noe farge på den...men så veldig fin ut inni...noen spesifikke planer?
Umiddelbare planer er å fikse de småtingene som er, inkl lakk på forskjermen og de småskadene som finnes i lakken rundt omkring. Finne noen andre fjører (og eventuelt dempere avhengig av lengde) så den ikke ser ut som om den skal på skogstur og sannsynligvis ta vekk laksetrappen og trærne i speilet. Ja, og litt mindre profil på dekkene bak da. Det oppsummerer vel de umiddelbare planene. På litt lengre sikt må jeg sannsynligvis se om jeg kan få tak i ett komplett tak jeg kan bytte med, da det er en ettermontert takluke som bygger litt vel langt ned i denne her....
Amund skrev:Hehe, du greide ikkje holde fingrene av fatet nei :wink: 8)
Nope! :mrgreen:
 #308352  av Andreazz
 
Morten skrev:Takk takk alle sammen! :D
Andreazz skrev:Tøff bil 8) Mye rust? Regner med du skal fjærne harry stuket på den? :P
Fjerne harry stuket kommer litt an på hva du definerer som harry stuk.

Finne noen andre fjører (og eventuelt dempere avhengig av lengde) så den ikke ser ut som om den skal på skogstur og sannsynligvis ta vekk laksetrappen og trærne i speilet. Ja, og litt mindre profil på dekkene bak da.
Det var svaret jeg ville ha
:wink: :lol:
 #308493  av arvid
 
Ugh! Denne har jeg sett på flere ganger på finn, men så har (u)fornuften seira....:(
Skamtøff bil!