Ser ut til at jeg må selge godbilen nå, litt mye unger litt liten tid og litt liten plass:)
Bilen er en 1998 manuell J-spec Supra twin turbo VVT-I RZ, kjøpt fra Japanauto ifjor vår. Bilen er BPU med spec:
3" downpipe
Blitz Cat back
Tial 50 mm Blowoff
Greddy BCC
HKS Speed limit defender(ikke montert)
AEM bredbånd lambda
TRD Speedo og Turteller
TRD TÃ¥rnstag
ACT Extrem clutch(ca 700 hk)
Nytt org. svinghjul
HKS EVC 5 boost controller
Stor IC
Koyo alu radiator
Har tatt vare på alt av orginale deler.
Meget fin bil, Har Carbon interiør og carbon ratt samt Recaro stoler alt orginalt fra fabrikk. Har det meste av utstyr samt aktivt stabilitets system.
Torsen LSD, V161 kasse. Euro spec bremser.
Bremset bilen før BPU og fikk da 320 hk og 485 nm på ca 0,7 bar
Kjører TRD olje på både girkasse og diff. Nettopp tatt service med bytte av alle oljer og væsker, nye NGK Iridium plugger samt nye plugg ledninger.
Bilen er ikke kjørt på bane i mitt eie, Hadde gått 97000 når jeg tok over bilen, selv har jeg kjørt ca 4500 km med den. Nye Pirelli P-Zero dekker foran og bak, 255 17" bak og 235 17" foran. Orginale felger 17*9,5 og 17*8
Bilen er momset men ikke regget, vet de fleste ikke tror det går men snakket med Japanauto og de har bestillt papirer fra TÜV og har i siste tiden ikke hatt noe problem med å få de godkjent. Men kan ikke garantere det:) Bilen står også tilsalgs på autodb.no
Kom med bud, ring for mer info\bilder
Mvh Kjetil tlf 93228264
Mail: kjetilholte@hotmail.com
Bilen er en 1998 manuell J-spec Supra twin turbo VVT-I RZ, kjøpt fra Japanauto ifjor vår. Bilen er BPU med spec:
3" downpipe
Blitz Cat back
Tial 50 mm Blowoff
Greddy BCC
HKS Speed limit defender(ikke montert)
AEM bredbånd lambda
TRD Speedo og Turteller
TRD TÃ¥rnstag
ACT Extrem clutch(ca 700 hk)
Nytt org. svinghjul
HKS EVC 5 boost controller
Stor IC
Koyo alu radiator
Har tatt vare på alt av orginale deler.
Meget fin bil, Har Carbon interiør og carbon ratt samt Recaro stoler alt orginalt fra fabrikk. Har det meste av utstyr samt aktivt stabilitets system.
Torsen LSD, V161 kasse. Euro spec bremser.
Bremset bilen før BPU og fikk da 320 hk og 485 nm på ca 0,7 bar
Kjører TRD olje på både girkasse og diff. Nettopp tatt service med bytte av alle oljer og væsker, nye NGK Iridium plugger samt nye plugg ledninger.
Bilen er ikke kjørt på bane i mitt eie, Hadde gått 97000 når jeg tok over bilen, selv har jeg kjørt ca 4500 km med den. Nye Pirelli P-Zero dekker foran og bak, 255 17" bak og 235 17" foran. Orginale felger 17*9,5 og 17*8
Bilen er momset men ikke regget, vet de fleste ikke tror det går men snakket med Japanauto og de har bestillt papirer fra TÜV og har i siste tiden ikke hatt noe problem med å få de godkjent. Men kan ikke garantere det:) Bilen står også tilsalgs på autodb.no
Kom med bud, ring for mer info\bilder
Mvh Kjetil tlf 93228264
Mail: kjetilholte@hotmail.com
Vedlegg
Sist redigert av styggen82 den 27 nov 2008 14:02, redigert 3 ganger totalt.
Skilter? jada sånne fine små røde......