TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #306714  av |plumbo

Tja var innom biltema av alleting i dag for og handle litt greier til motor rommet
endte opp med :
Kromma servo tank ,expansjons tank og catch tank
Vil si det er et gått kjøp til rundt 1000 lappen eneste som gjenstår og se er vel om koblinger osv holder ;) time vil show
Vedlegg
DSC01821.JPG
DSC01821.JPG (488.45 kiB) Vist 1359 ganger
 #308651  av |plumbo

i dag dukka radiatoren opp :D ett par hakk breiere enn den orginale :D så håper nå på at motoren ikke koker etter et minut med børning :P

demonterte olje filter innsatsen og vannpumpa i dag og , skal sette meg i garasjen i morra kveld med en god pils og høyglanspollere detta ;)
 #308700  av FireFox

Hørtes ut som en alright lørdags kveld ;)
Btw: biltema har jo mye som både er bra og billig :) må alltids sjekke med dem først hehe. Selv om jeg er skeptisk til å kjøpe enkelte bilgreier der da..
Dem har jo begynt å selge biltema Turboer også haha.
 #308739  av |plumbo

hehe ja men etter det jeg har skjønt er det både kopier og "orginale" so selges der .

Har fått polert delene nå ( groft i allefall ) men et par hakk bedre utseende enn det det var før jeg starta ( skal ikke mye til )
 #308829  av EXS

du bør vel få tak i et par heftige dobble vifter også visst du har problemer med kjølinga....
 #309414  av tettwatt

Ville bare si at jeg fortsatt er imponert over mengden arbeid og gjennomføringsevne du har hatt på denne bilen, for ikke å snakke om en bra worklogg. Gleder meg til å se denne live igjen og evnt sitte på en liten tur :D
 #309415  av |plumbo

Bare Jeg kan få de !¤"#%¤ folka på toyota norge , og div andre steder til og skaffe dele nr på de fucknings delene jeg skal ha så blir jeg fornøyd ! FAEN I H"#%#¤&¤ Å VANSKLIG DET SKAL VÆRE !

btw Tusken takk :)
 #309471  av Espen-S

Pen Bil asså, Ett sykt rått Toyota Projekt! Den mest strøkene E10 jeg har sett.

Toyota Norge /Funnemark er sykt trege! De kunne fader ikke skaffe meg orginale tåkelys engang :S
 #309486  av |plumbo

Jeg fikk et av de siste parene toyota hadde for 2-3 år siden og de kosta Rundt 7000kr !!
Gå inn på astina.dk så har de tåke lys som passer i fangern til 1500kr !

Bilen er ikke strøken ;) den har tross alt vært bruksbilen min i 3 år nå , og på de 3 åra har jeg kjørt på bilen 140 000 ( og da skal det også regnes med at den har stått ca et år rundt regna med kun bygging )

Men nå står den og ruster og koserer seg uta for værkstede til kompisen min , der har den stått siden august nå uten og blitt rørt ( mye pga toyota norge osv ! ) men det blir vel litt fart i sakene nå . ser ut som AE86 Drifter hjalp meg litt på vei i allefall med dele nr liste men det mest nødvendigste sto jo ikke der da :\ ( råde og hovedlager ) med får sende en mail til egon og høre om han veit noe .

Men jeg takker for komplimanget like vell :)
 #310099  av |plumbo

fikk tlf fra toyota norge i dag :D ser ut som dele nr på div snx kommer snart ;) letta dagen virkelig ! mao. nye bakbremser og eksos , + div lagere osv kommer vel på plass når penga sier det ;) Takker for hjelpa :D
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 36