ReWrite skrev:
1. T-Taket var lekk bakerst på døra ved passasjersiden.
2. Antennen var knekt, lett og bytte?
3. Vindusheisene fungerte kun når dørene stod åpne, og ikke lukket. Ledning i klem?
4. Et par lys var gåen i instrumentpanelet, men dette er vel lett og bytte?
Henter bilen og signerer kontrakten på Torsdag som kommer, men må vite om dette er enkle reperasjoner før jeg slår til 
Og hvordan er regreim intervallene på bilene?
1. For en permanent reperasjon av dette må du handle ny pakning. Hør med Xlr8 om han kan skaffe, er meninga han skal skaffe til meg etter nyttår. En midlertidig løsning er silikonspray.
2. Jeg vet ikke hvor mye dette koster, men en mulighet er å kjøpe antenne som du fester på vinduet, dette ser mye bedre ut enn en antenne som stikker opp.
3. Det høres veldig ut som ledningene er i klem ja.
4. I utgangspunktet lett å bytte hvis du ikke har svære armer og hender. Billig reperasjon. Det som er clue(t) her er speedometervaieren. Denne skal rett og slett bare skrus samtidig som du drar litt forsiktig. Tok ganske lang tid å ta den av for min del, trodde jeg måtte trykke inn en plass. Fant ikke ut av det før jeg skulle sette den på plass igjen, da den ikke ville feste seg uansett hvor hardt jeg pressa den på. Bare husk at du må vri, så går det greit.
Regreima er som på vanlige biler, 100 000km eller 5 år.
SÃ¥ forresten ut som en fin bil, var litt spesiell inni. Virker ikke som noen u-pris dersom det kun er disse manglene.
Gratulerer med ny bil dersom du ikke ombestemmer deg.