TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Live For Speed

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311047  av Ã˜rjanN

Hei.

Jeg tenkte jeg skulle lage en ny link, hvor vi kan diskutere og snakke om LFS. Alt mulig.
Noen som har lyst til å dele forskjellige setups, skins, lyder?.. Bare å laste opp :D :D

Selv, så tenker jeg å kjøpe S2, men jeg aner ikke hvor mye det koster, og om jeg må betale i måneden... Noen som vet dette ? :D
 #311054  av sindrejl

synes det spillet er seriøst urealistisk, hvilken bil i verden (med 150-200hk) spinner 360 og går ut av banen bare man gir litt gass? Er jo helt på styr .. Er som å kjøre på ren is
 #311057  av Ã˜rjanN

sindrejl skrev:synes det spillet er seriøst urealistisk, hvilken bil i verden (med 150-200hk) spinner 360 og går ut av banen bare man gir litt gass? Er jo helt på styr .. Er som å kjøre på ren is
Ja, skal si meg enig der.. Men det er jo ikke mange spill som er som det da, lydene i bilene og alt.. Bare digger det :D
 #311080  av sindrejl

Thecelicafan13 skrev:
sindrejl skrev:synes det spillet er seriøst urealistisk, hvilken bil i verden (med 150-200hk) spinner 360 og går ut av banen bare man gir litt gass? Er jo helt på styr .. Er som å kjøre på ren is
Ja, skal si meg enig der.. Men det er jo ikke mange spill som er som det da, lydene i bilene og alt.. Bare digger det :D
sant så sant :P Holder meg til GranTurismo serien jeg, prologen til 5'ern har en helt rå kjørerealisme :)
 #311094  av Ã˜rjanN

Stiansen skrev:Live for speed er morro som faen det :D
Jepp :D... Men er det noen her som har kjøpt spillet? Lurer på hvor mye det koster, i norske :D
 #311105  av Stiansen

Thecelicafan13 skrev:
Jepp :D... Men er det noen her som har kjøpt spillet? Lurer på hvor mye det koster, i norske :D
Jeg har kjøpt det. Vet ikke hva det blir med dagens dollarkurs, men jeg betalte vel rundt 280 norske om jeg ikke tar helt feil. $24 tror jeg S2 koster. Og det er alt du trenger å betale, betaler ingenting pr. mnd :wink:
 #311125  av Ã˜rjanN

Stiansen skrev:
Thecelicafan13 skrev:
Jeg har kjøpt det. Vet ikke hva det blir med dagens dollarkurs, men jeg betalte vel rundt 280 norske om jeg ikke tar helt feil. $24 tror jeg S2 koster. Og det er alt du trenger å betale, betaler ingenting pr. mnd :wink:
Åja.. Så når du har kjøpt det, så slepper du å betale noe mer? så har du det for alltid :D ?
 #311156  av ArildM

Selv, så tenker jeg å kjøpe S2, men jeg aner ikke hvor mye det koster, og om jeg må betale i måneden... Noen som vet dette ?
Ikke SÅ vanskelig å finne ut hva det koster da, står en ganske enkel link på siden deres "Buy a License"... http://www.lfs.net/?page=shop
S2 lisens koster 24£ altså 242kroner etter dagens kurs.
 #311203  av Roye

Jeg har spilt spillet i 1,5år nå og jeg vil bare si at det er det beste bilspillet jeg noen gang har spilt!!
 #311208  av Ã˜rjanN

Roye skrev:Jeg har spilt spillet i 1,5år nå og jeg vil bare si at det er det beste bilspillet jeg noen gang har spilt!!
Er absolutt helt enig :D !!.. Blir aldri lei det spillet :)
 #311223  av ArildM

Blir vel nesten nødt til å prøve spillet da :mrgreen:
 #311225  av Ã˜rjanN

ArildM skrev:Blir vel nesten nødt til å prøve spillet da :mrgreen:
Ja du må nesten det :mrgreen:
 #311313  av Stiansen

Dere får skrike ut når dere vil være med på litt online drifting :wink: Bør har ratt og pedaler vel og merke, helt håpløst med tastatur.
 #311314  av Ã˜rjanN

Stiansen skrev:Dere får skrike ut når dere vil være med på litt online drifting :wink: Bør har ratt og pedaler vel og merke, helt håpløst med tastatur.
Hehe ja, det er ikke så gøy uten ratt og pedaler.. :D

Men jeg får ikke helt til det online greiene.. Jeg har registrert meg og alt. Men når jeg kommer på banen, er det bare jeg som kjører... hva er problemet?.

Lurer på en ting til.. Hvilket oppsett på rattet burde jeg ha, som er bra å bruke til drifting?. Liksom hvor mange grader, hvor mye i feedback, osv.. Noen som har noen oppsett ?:)