TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311698  av Daniel HS

Tiësto er rååå! Var å så/hørte han Live i Bergen 6. desember... :mrgreen:

Noen andre utvalgte favoritter innen det som virkelig kan kalles trance:

Husker fremdeles når Johan Gielen spilte denne sangen når jeg stod 2m fra han på et discotek i syden, 16 år gammel... Jepp, ble autograf og bilde den kvelden... :P

Forresten noen som vet om norske sider på nettet man kan handle vinyl? Siste låten er forresten bestilt, og venter på å motta den... :)
 #311711  av JK86

hmmm. jeg veit ikke men har en kompis(dj hardyboy) som kun spiller me vinyl. kan høre me han
 #311712  av Daniel HS

JK86 skrev:hmmm. jeg veit ikke men har en kompis(dj hardyboy) som kun spiller me vinyl. kan høre me han
You do that :D Men han spiller vel kun Hard House? Eller forveksler jeg han nå?
 #311788  av JK86

tja han spiller vel helst bare det men har variert litt faktisk. han skulle egentlig spilt på den norske scena på tdw12 men veit ikke hva som skjedde jeg. var visst masse rot med arrangørene så trur ikke det blei noe av
 #312009  av inzane2012

kom over en litt artig salgs annonse for den nye superalfaen til til nesten 3 mill.

Alfa Romeo 8 C Competizione.
Det vil bli produsert 500 eksemplarer av denne bilen, og dette er Nr.194.
Helt ny bil, ikke registrert tideligere.
Bilen er lakket i Competizione rød, og har sort skinninteriør.
Topp utstyrt. Bilen har ALT TENKELIG ekstrautstyr som er tilgjengelig. Som f.eks., HiFi Bose Stereo, Navigasjonsystem, Karbon Ratt i skinn, iPod Inngang, 8C Koffertsett, Tøy Matter Med Søm I Bilens Farge, Stor Karbon Pakke, Batterilader, m.mer...

kan ikke akkurat si at det er så mye spes med den lista der da du finner stort sett det samme i en bil til en brøkdel av prisen :) er vist veldig viktig å ha batterilader og ipod inngang på stereoen, og tøymatter med søm i bilens farge:) sikker på at bare di 3 tinga der gjør bilen 100k dyrere :P
 #312013  av hmsilset

JK86 skrev:ja eller musikken man ikike kan gå lei.... TIESTO :D

Naboen min fra litauen kjenner han(sier han da.Har mange bilder av dem sammen har jeg sett).Hører på han konstant jo :P

Ble spurt om dørvaktjobb i dag jeg.Tror ikke jeg gidder.Er lei av å denge bygdatullinger :lol:
 #312029  av JK86

drit fett hvis han kjenner tiesto da, men er litt skeptisk kjenner jeg. mange som skryter på seg kjendisbekjentskap. men drit fett om han faktisk kjenner han da
 #312067  av lexusmann

Daniel HS skrev:Noen som vet boltsirkelen på Ford Transitt Connect?
Er vel bare å ringe Ford å høre?? :wink:
 #312071  av Daniel HS

lexusmann skrev:
Det er jo stress? Fikk vite boltsirkelen på et annet forum... :wink: Fått firmabil, så tenkte kanskje et av settene med 17"erne jeg har liggende kunne passe på :lol:
 #312072  av lexusmann

Daniel HS skrev:
lexusmann skrev:
Det er jo stress? Fikk vite boltsirkelen på et annet forum... :wink: Fått firmabil, så tenkte kanskje et av settene med 17"erne jeg har liggende kunne passe på :lol:

Ja, og??bilder?? :lol:
  • 1
  • 401
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 1175