TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen er ferdig

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #312290  av Supramk3turbo

Jepp, da var jeg ferdig med bilen. Ble passe fornøyd med resultatet egentlig. Litt annen lyd i motoren men, ellers "greit" :lol:
 #312291  av hmsilset

har ikke lyd i pcn på jobb,men innst inni det gikk fort opp :P Stod bilen men hjula i lufta eller?
 #312292  av Supramk3turbo

He he, nei da får du vente til du får høre lyden. he he :lol: Jula var ikke i lufta nei. Du skjønner nok tegninga når du hører lyden...
 #312293  av hmsilset

fyttigrisen :P Gratulerer med heftig maskineri ihvertfall!
 #312294  av Supramk3turbo

Litt tidlig å gratulere. Om du leser prosjekt tråden min, så skjønner du sikkert også at dette umulig kan være realitet :lol:
 #312298  av mulle-mek

syntes de var litt hard innkjøring ja :D
 #312413  av TTM

Hadde vært rått om den faktisk var så rask! Det var jo kul lyd da.

Du får legge ut videoen i normal hastighet så vi får se hvor bra den egentlig går. :wink:
 #312414  av Supramk3turbo

TTM skrev:Hadde vært rått om den faktisk var så rask! Det var jo kul lyd da.

Du får legge ut videoen i normal hastighet så vi får se hvor bra den egentlig går. :wink:
He he, kommer sikkert ny til sommeren :D I normal video hastighet...

Her er orginalen...
 #312419  av TTM

Der ja. Det gikk jo friskt der og. Blir kult å se til sommeren da. Det virker som denne kommer til å bli rimelig grom. :wink:

Tror 2009 blir veldig bra. Gleder meg til å se bilene til andre folk her på forumet, og så kjenner jeg at høyrefoten min savner gasspedalen i supraen fælt. :twisted:
 #312428  av Supramk3turbo

Ja, håper det blir en bra å problemfri sesong 2009 :D