TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #312720  av lexusmann

celicat23 skrev:
lexusmann skrev:ÅÅÅÅÅÅh...Lisa Miskofsky er veeeldig nærme av det jeg ser for meg av ei drømmedame.... :D
http://video.google.com/videosearch?q=l ... e&start=90

Er jo gratis det, å drømme?? :lol:

Du setter lista rimelig lavt for "drømme dame"......
Jeg syns ikke det...er jo LITT større utvalg i hovedstaden da....men regner med jeg må øke jaktfeltet litt utover hjembyen tenker jeg... :lol:
Hun synger som en drøm i alle fall, og ser utrolig bra ut...er 3 uker eldre enn meg....
 #312721  av Supramk3turbo

He he, mye snasent i Haugesund da. Har vært der borte mye i forbindelse med jobb. Mye snertne prosess lærlinger på Kårstø ihvertfall :lol:
 #312723  av lexusmann

Joda, er mye fint der...
er nokså dyrt gå ut i Haugesund, pga transporten fram og tilbake...taxi kommer på ca 1100-1200 kr...EN vei... :roll:
Var på Hellbillies i høst, men da var vi 5 som delte på drosja hjem og da ble det ikke så vondt...
 #312749  av Daniel HS

celicat23 skrev:
lexusmann skrev:ÅÅÅÅÅÅh...Lisa Miskofsky er veeeldig nærme av det jeg ser for meg av ei drømmedame.... :D
http://video.google.com/videosearch?q=l ... e&start=90

Er jo gratis det, å drømme?? :lol:

Du setter lista rimelig lavt for "drømme dame"......
Lettere å oppnå henne da... :lol:
 #312750  av Daniel HS

Supramk3turbo skrev:He he, mye snasent i Haugesund da. Har vært der borte mye i forbindelse med jobb. Mye snertne prosess lærlinger på Kårstø ihvertfall :lol:
Hehe... Jobbet noen måneder ute på Kollsnes anlegget i forbindelse med noen elektrokabinetter jeg var med å bygge. Mange pene innen den bransjen for å si det slik... :wink:
 #312807  av Larsen

Daniel HS skrev:
Supramk3turbo skrev:He he, mye snasent i Haugesund da. Har vært der borte mye i forbindelse med jobb. Mye snertne prosess lærlinger på Kårstø ihvertfall :lol:
Hehe... Jobbet noen måneder ute på Kollsnes anlegget i forbindelse med noen elektrokabinetter jeg var med å bygge. Mange pene innen den bransjen for å si det slik... :wink:
Uff, begynt i feil yrke skjønner jeg :(
 #312827  av ErikG

Da er det bare å holde seg unna veiene på østlandet. Snø=kaos!!
 #312829  av Daniel HS

ErikG skrev:Da er det bare å holde seg unna veiene på østlandet. Snø=kaos!!
Kunne godt falt ned litt snø her på Vestlandet også.. :D
 #312830  av ErikG

Hehe, mangler eu godkjenning på celicaen så tør ikke ut å kjøre den, men til uka blir den godkjent så får satse på at føret holder seg!!
 #312833  av Daniel HS

ErikG skrev:Hehe, mangler eu godkjenning på celicaen så tør ikke ut å kjøre den, men til uka blir den godkjent så får satse på at føret holder seg!!
Ja, Celica turbo er morro på snø :mrgreen: Gøy å komme et sted der fwd'er og rwd'er leker seg på snø, for så å sette i gang med 4wd leking, de andre parkerer fort da... :P
 #312840  av lasse

ErikG skrev:Da er det bare å holde seg unna veiene på østlandet. Snø=kaos!!

Å gjett om!! Har vært en tur hos muttern og fattern i dag, SLEIT med å komme meg ut fra parkeringsplassen hos dem, det er snakk om en 20-25m lang bakke med minimal helling, jeg og svoger'n måtte dytte mens dama ratta, moro med gammal merce :evil:
 #312870  av lexusmann

Her er det 4 grader pluss og stille...har hatt skikkelig vind og regn de siste dagene...vestlandsvær, men det gjør meg ingenting, bedre enn 2m med snø, den kan holde seg på fjellet... :lol:
 #312878  av ina

håper snøen holder seg hvertfall til helgen!!! da blir det ake-fylla.. alltid like stas..
 #312881  av hmsilset

ina skrev:håper snøen holder seg hvertfall til helgen!!! da blir det ake-fylla.. alltid like stas..
Blir sikkert morro :P Husk slalåmbriller
  • 1
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 407
  • 1175