TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #311999  av ArildM

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Takker, det er hyggelig folk liker hva jeg gjør. Håper kommende sommer gir meg litt mer og gjøre enn sist sommer for da ble det utrolig lite.
hva med å ta litt interiør bilder da?? diabloen har vel ett interiør som matcher resten av bilen? like kult med gode interiør bilder som eksteriør bilder :)
Urkjedelig med interiørbilder.
 #312005  av inzane2012

ArildM skrev:
inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Takker, det er hyggelig folk liker hva jeg gjør. Håper kommende sommer gir meg litt mer og gjøre enn sist sommer for da ble det utrolig lite.
hva med å ta litt interiør bilder da?? diabloen har vel ett interiør som matcher resten av bilen? like kult med gode interiør bilder som eksteriør bilder :)
Urkjedelig med interiørbilder.
kommer ann på interiøret og bildene det, er kjedelig med en støvete kupè med slitte stoffseter og ratt og girkule fra biltema, men på biler som den diabloen så ser det nok litt annerledes ut ja...

ta bildene på denne masaratien f.eks http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default, får ett mye bedre inntrykk av bilen med sånn bilder i tillegg :) det er nå min mening hvertfall
 #312965  av celicat23

Gt4WRC skrev:Tar du fortsatt foto-oppdrag? hva er da evt pris ?
Det er helt gratis, så lenge det ikke er for langt unna og det er en bil jeg er intressert i og ta bilder av :wink:
 #313064  av Gt4WRC

Høres bra ut. Lurer på å få tatt noen fine bilder av bilen min i sommer. Bor selv nær Drammen. Hvor holder du til ? Bruker du photoshop på de fleste bildene eller ser de så bra ut uten å bli retusjert ?
 #313071  av celicat23

Gt4WRC skrev:Høres bra ut. Lurer på å få tatt noen fine bilder av bilen min i sommer. Bor selv nær Drammen. Hvor holder du til ? Bruker du photoshop på de fleste bildene eller ser de så bra ut uten å bli retusjert ?
Holder til i lillestrøm. Tung bruk av photoshop ja - du får ikke sånne bilder rett ut av kamera :wink: Du får sende meg en PM med info om bilen og gjerne ett bilde av den når tiden nærmer seg at det vil være aktuelt, så får vi ta det der i fra.
 #313439  av Mr_Storbrua

Virkelig nice.. Du er jækla flink både til å ta bilde å på photoshop virker det som :)
 #313535  av sindrejl

herreguuud jeg vil ha en sånn bil :D det siste bildet var så rått at jeg kunne definitivt hengt det på veggen på soverommet i storformat :)
 #313547  av celicat23

Takker til dere alle :D Ja, bilen er ufattelig feit. Oppstyret som skapes rundt den hvor enn den er, og hvor fort det skapes, er helt latterlig. Når vi tok bilder siste gangen så kjørte vi igjennom oslo, og alle snur seg og peker - og bare det og stoppe ved ett rødt lys gjør plutselig at folk går ut i veien for og se nærmere på den.

Helt konge bil.
 #316264  av ArildM

Har sett mindre produktive ting som utfall av kjedsomhet, blir bare bedre og bedre bildene dine :)
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 103