TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Celica GT-4

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #314187  av Papi
 
Heisann. Er ny på forumet, så please, be gentle. :)

Er på jakt etter ein femtegenerajons Celica GT-4, prisklasse rundt førti til seksti tusen. Grunnen til at eg legg meg på så lite, er at dette kjem til å bli eit ståande prosjekt, der skilta uansett kjem til å bli levert inn i eitt til to år, for modifisering. Sidan eg legg meg på ein så låg prisantyding, forventar eg at det er eindel småfiks med bilen, dette ynskjer eg sjølvsagt å vite om, dette som eigar veit om. Skal helst ver køyrbar, då eg vil få den i hus utan å måtte bruke tilhengjar, men om den ikkje er køyrbar, kom gjerne med dine forslag også, då dette framleis kan ver relevant for meg. Om de ikkje yskjer å svare på denne tråden, send meg gjerne ein PM, så kan vi ta det derfrå. :) Har du eit uferdig prosjekt og vil bli kvitt deg med dette, eller noko tilsvarande,kom med det! :)
Sist redigert av Papi den 31 jan 2009 07:02, redigert 1 gang totalt.
 #314309  av Papi
 
Har forøvrig ein '94-modell Mitsubishi Galant 7G GLSi AWD som bruksbil. Frontfangar og sideskjørt er herpa, men har bestilt ny AIT-Racing frontfangar og sideskjørt, av akkurat same typen, som kjem i Mars månad. Elles er bilen som på bileta, 17" sommar, og 14" vinterdekk, med nye Nexan-dekk. Har også K-sport coilovers til bilen, men som ikkje er monterte. Desse kan IKKJE bli godkjende, men bilen vart EU-godkjent i haust, utan manglar whatsoever, anna enn ein skiltpære, som gjekk dagen før kontrollen. Bilen har per dags dato gått 1452XX kilometer, vore i min eige i eitt år i dag faktisk. Bilen har vore turbokonvertert av førre eigar, så har du litt peiling på turbo, er det tut og køyr. Bileter avmontering på denne bilen har eg, som kan sendast til ein evt. ny eigar.

Prosjekttråd av bilen: http://forum.mitsubishi-klubben.no/view ... 40&start=0

Eg KAN gå til innbytte, pluss eit lite mellomlegg, men då skal ein evt. Celica helst ver litt meir enn eit prosjekt. Forslag mottakast med takk.
 #330509  av WildRover
 
Hei. Har du kjøpt deg GT4? Har muligens en til salgs snart. Mangler dynamo for tiden, men vurderes solgt grunnet for lite tid til å få den strøken. Bilen er helt grei, men trenger litt pleie. Trenger ny lakk. Skal på EU-kontroll i oktober men gikk gjennom for 2 år siden uten feil, har knapt vært brukt siden. Nesten nye 17- 40-215 sommerdekk på Rial Imola felger. Hakkapeliitta2 vinterdekk på 15" alufelger. Skiftet dørstokker for noen år siden, men begynner å få litt rust på hjulbuer.
Hadde tenkt meg ca 65000 kr for den. Kmstand 258'