TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp av domene.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #314505  av cameleon

Ok, så jeg har tenkt å muligens lage ei ega hjemmeside. Lurer på om det er noen her som har erfaring med kjøp av domene, eksempelvis .com eller .net.

Jeg har søkt på dette og det er jo utallige sider som tilbyr dette. Men hva skal man velge? Hva koster det osv :)
 #314525  av ArildM

Bruker www.golarge.no til firmasiden, kjempegreie folk, aldri hatt nedetid og latterlig billg. Er også godkjent domeneregistrar (usikker på om dette kun er obligatorisk for .no domener).

Ellers så er jo det enkleste å sette opp ei Wordpress eller Joomla side etterpå for å få publisert ting.
 #314542  av iskrem

Jeg kan anbefale https://www.domaindiscount24.net/
. De er også den beste hvis du skal publisere material som mest sannsynlig kan lede til saksmål. Denne domeneregistreren kaster ikke inn flagget uten kamp. Ellers kan du jo bare søke på den du syntes ser best ut og se hva folk sier om dem. :)

Etter min erfaringer er det mange som misliker GoDaddy. Så kanskje det er noe å styre unna.
 #314585  av celicat23

Har brukt godaddy en en stund selv, og har ingen problemer. Greie priser og ikke noe nede tid som jeg har merket ivertfall.
 #314588  av ArildM

chris skrev:Tøffe gutter har .no domene ;)
Enig :mrgreen:
 #314596  av cameleon

Tøffe gutter har .no ja hehehehe :mrgreen:

Men har tittet på sidene der og det virker knall dette :) Takker og bukker! :D
 #314607  av iskrem

celicat23 skrev:Har brukt godaddy en en stund selv, og har ingen problemer. Greie priser og ikke noe nede tid som jeg har merket ivertfall.
Sant nok. Men folk begynner å få problemer med dem når de har laget et populært nettsted og bestemmer seg selv for å overføre domenet til seg selv eller ny registrerer. Da går det ikke alltid så lett. ;)