TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Batteriet blir flatt :/

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #314015  av bearscar

Hei.

Har en toyota T20 med 7A-FE motor, jeg har skiftet batteri, ledninger, viftereim, dynamo osv på et verksted... toyota på kolbotn klarer heller ikke fikse det..

noen som vet hva det kan være?
 #314459  av Kanakkas

Ettermontert utstyr..??

Sålenge utladingen er konstant er det ikke noe problem å finne feilen, litt jobb kan det være og ta litt tid er det eneste. Et merkeverksted burde ikke ha noe problem med å finne ut av det, men det kan ta litt tid og koste litt..
 #314928  av Potential

Hei, vil anbefale deg og bruke et multimeter her. ta av den ene batteripolen du har på batteriet ditt og før strømen " spenningnen " igjenom multimeteret, så begynner du med og ta ut 1 og 1 sikring i bilen din " det vil altid vere litt spenning som går igjenom pga klokke i bilen og andre små ting " dette er minimalt " men du finner fort " strømtyven " når du ser at spenningne din faller på multimeter ditt. " i min bil var det DOME. dette er til klokken i bilen og andre små ting som trenger " idle " støm. Men eg hadde montert nye ting inne i bilen som trakk strøm, på 94-99 har du hvertfall 1 sikringsbox/ rele framme i motor og 1 under rattet, håper dette hjelper og lykke til med og ta " Tyven " :)

PS, er greit og vere 2 stk når du gjør dette. 1 som sitter inne i bilen og en som er ute og ser på spenningen, husk oxo og ikke bruk all verdens strøm, " siden multimeteret er det som fører alt strøm til bilen din no " og alt av strøm må seff vere slått AV.