TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• prosjekt mr2 mk2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #315641  av JK86

kjøpte ny eksos oxo
DSC00055.JPG
DSC00055.JPG (242.61 kiB) Vist 1136 ganger
 #315642  av hmsilset

Nå begynner det å bli heftig her :D
 #315644  av JK86

var litt knot og sette de på men gikk stort sett greit. tok litt tid og tilpasse men har kjøpt meg nytt bodeykit nå så har tatt av hengslene. de passer ikke inn i helheten min lenger. merkelig nok.
 #315647  av JK86

skal bestilles når neste lønning kommer som er nå om ett par dager. peng er ikke alt. men det er ikke mye morro uten :D går for do- luck sett trur jeg. har alltid sikla på border men trur jeg har bytta mening gitt
1.jpg
1.jpg (18.67 kiB) Vist 1242 ganger
2.jpg
2.jpg (21.83 kiB) Vist 1242 ganger
3.jpg
3.jpg (21.26 kiB) Vist 1243 ganger
 #315649  av JK86

det er en xspower.. blei heftig lyd i den oxo :D
 #315651  av JK86

ja jeg digger border settet jeg oxo men som du sier. for mange har det. og jeg blei visst født med en trang til og gå mot strømmen.hehe. men ja jeg liker det settet på bildet. tar litt tid og bli vandt til trur jeg men blir nok bra.
 #315652  av hmsilset

Toyota-mr2 skrev:jeg kommer til å gå for border på min, bare kjipt at det er så mange som har det. men var jævlig fint det kite du hadde på bildet
Jeg solgte borderfangeren min for 500kr.Jeg vil ikke anbefale border fra xtreme dimensions.Alt er mulig å få på, men jeg synes det ble for mye.Kan hende bare min var dårlig da..Synes det er veldig mange fine lepper å få kjøpt, så skal ha på ei litt større.
 #315653  av Toyota-mr2

skal bli morro og følge med videre ihvertfall. du må legge ut en film snutt med eksos lyd da hehe. takk for tipset, syns 92- leppa er drit fin, men etter hva jeg har skjønt er den ikke så lett å få tak i
 #315654  av JK86

updates kommer fortløpende :D :D
 #315666  av pkgrette

endelig prosjekt tråd du å

dere sier at det er mange som har border kitet. jeg persjonelig har ikke sett en med hele kittet unntatt min! med frontfanger bakfanger sideskjørt å panser. og min ruller ikke på veien enda så den telles ikke hehe. mange som har frontfangern men det ser bare teit ut . først skal kjøpe dere et kit, kjøp hele. må vertfall være overganger.. men fett kitt det du har funnet. dette blir gromt. noe ingen andre har er fett