TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bensin/diesel kort, 4 % rabatt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #315922  av celicat23

Kort som dette er ikke noe annet enn en billig måte for bedrifter og sikre seg at kunden kommer tilbake til samme plass. De fattige hundrelappene du tjener på og bruke det i året tjener butikkene fort opp ved at du velger og handle hos akkurat de 200 ganger i året, istedenfor en annen plass.
 #316120  av KK-ma70

Jeg bruker statoilkortet og får 30øre avslag på pumpepris med gullkortet. Men for å få det kortet må du fylle for 20000kr i året. Ikke at det er noe problem, ligger godt over den grensa med supran på veien :wink: Får faktura 1gang i måneden.
Det er som Marius sier en billig måte for kjedene å sørge for tilbakevendende kunder. De tjener på det og du sparer litt på det.
 #316539  av sikkerhet

sikkerhet skrev:Dette kortet har jeg til bensinfylling.... 4% på bensin pluss pluss

http://www.kash.no/templates/FlashPageFull.aspx?id=242

Helt topp dette kortet og i tillegg kan man velge fancy design på kortet....
Jeg gir meg ikkje på dette kortet. Det er gode greier og det gjelder på alle bensinstasjoner. Ingen gebyrer følger med så lenge du ikke begynner å bruke det som kredittkort eller lar være å betale regningen. Gjør du det har du oppnådd å bli en av dem i landet som betaler den aller dyreste bensinen. Målet til leverandøren er selvfølgelig at man skal utsette betaling og/eller svi av kreditt på for.eks pils på byn. Dette skjønner vi alle og det får jeg på både mail og per brev at jeg har mulighet til. Jeg mener at hvis man skal ha disse kortene så må man på forhånd vite at man har selvdisiplin nok til å bare bruke det til bensin og betale fakturaen i tide.Jeg tjener iallefall betydelig med kr i året med to tørste biler som hver ruller 16 000 km i året .......