TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #318842  av Supramk3turbo

tojo skrev:
mr2storbrua skrev:Det var en deilig seier det ja :D Satser på Everton slår de ut av FA-cupen, så blir de sittende igjen med kun Ligacupen :mrgreen:
Det var kloke ord! det satser jeg også på :D Som den store Everton Fan jeg er :D
Skjønner ikke at det går ann å bli så intressert i dette jeg altså. Men nå er ikke jeg så veldig inn i ishockey heller :lol:
 #318859  av tojo

Supramk3turbo skrev:
tojo skrev:
mr2storbrua skrev:Det var en deilig seier det ja :D Satser på Everton slår de ut av FA-cupen, så blir de sittende igjen med kun Ligacupen :mrgreen:
Det var kloke ord! det satser jeg også på :D Som den store Everton Fan jeg er :D
Skjønner ikke at det går ann å bli så intressert i dette jeg altså. Men nå er ikke jeg så veldig inn i ishockey heller :lol:
:D Ishockey er morro,øl og hockey hører liksom sammen. Alltid morro med en plingfest :P
 #318863  av Supramk3turbo

He he, det var fotball dere snakket om var det ikke, eller tok jeg faktisk så feil :lol: Var ment som en spøk liksom... :D

Tipper det er fint lite ishockey i everton og manchester :lol:
 #318865  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, det var fotball dere snakket om var det ikke, eller tok jeg faktisk så feil :lol: Var ment som en spøk liksom... :D

Tipper det er fint lite ishockey i everton og manchester :lol:
:shock: oppsan,du som gjorde sånn at jeg sporet av. Med den jævla ishockeypraten :lol:
Er da plingfesten som er det viktigste her,sporten har allerede "ødelagt" for mange. :D
 #318866  av Supramk3turbo

He he he. Gi unga alkohol før idretten tar dem :D
 #319009  av inzane2012

celicat23 skrev:Smakløshet har nådd en ny høyde (se bilder av panseret)

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 122068.jpg

Er det mulig!!!?
hadde vert kult vist resten av bilen hadde vert såtte opp som en ren showbil for ett lakkeringsfirma, men bare på panseret, da blir det litt mer enn harry ja...
 #319035  av James

jeey, fekk endelig lånt meg skikkelig kamera å knipset et par tøffe biler av gobilen idag!! :D Skal se å få lagt ut senere ikveld etter jobb! :wink:
 #319038  av lasse

celicat23 skrev:Smakløshet har nådd en ny høyde (se bilder av panseret)

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 122068.jpg

Er det mulig!!!?

Og som det ikke er nok så ser det ut som en gammal amcar v8...
Vedder på at eier'n har trønderbart og går i skinnvest uten noe under.
 #319047  av lexusmann

Bestilte minnekort til mobilen nå nettopp.....hva er forskjellen på micro sd kort og micro sdhc kort??Noen som vet??
 #319059  av lexusmann

James skrev:
lexusmann skrev:Bestilte minnekort til mobilen nå nettopp.....hva er forskjellen på micro sd kort og micro sdhc kort??Noen som vet??
http://en.wikipedia.org/wiki/MicroSD :wink:
Så da er det jo en mulighet for at ikke jeg kan ha kortet da....jaja, får sende tilbake i tilfelle og bestille et annet.....
 #319156  av tojo

Dollars på nedtur,får håpe den fortsetter.
Jo billigere,jo mer stæsj til sommeren :P
 #319307  av hmsilset

Hatt på nye merker på de små siderutene i dag :D
Skal montere på nytt.Ble litt bobler.
Vedlegg
DSC00802.JPG
DSC00802.JPG (54.51 kiB) Vist 1329 ganger
GPS alert1.jpg
GPS alert1.jpg (24.96 kiB) Vist 1329 ganger
  • 1
  • 424
  • 425