I Don't Drive Fast
I Fly Low (or maybe run fast now)

celicat23 skrev:Sånne tester av sine egne produkter mot andre stoler no ikke eg helt på da menlasse skrev:Kan nok lønne seg å smøre opp coilovers ved jevne mellomrom, uansett merke, for det setter seg ganske godt rustfri eller ei.Liten sammenligning hva som skjer når diverse merker utsettes for salt:
Men når det er sagt, så er KW gromt!!!!
Har en audifrelst kompis som har kjørt med det på to av bilene sine, har fungert veldig bra.
http://www.kw-suspension.co.uk/salt-spray-test.htm
KW ser litt penere utOg som du sier, det lønner seg nok og smøre opp uansett. Vet ikke helt hva jeg skal sette det inn med som holder over en tid men... Så lenge jeg har audi'n nå så blir den kun kjørt på pene veier og vaska alt for mye så skal vel ikke bli noe problem
Thomas S skrev:Sånne tester av sine egne produkter mot andre stoler no ikke eg helt på da menTar det ikke helt for god fisk jeg heller
Thomas S skrev:Har kjørt med sommerdek i snart 2 ukerHar fattern også gjort, for 2 uker siden altså...men han har pigg på vinterdekka og var passelig lei de, kan du si...![]()
Vært minus et par ganger når eg er ferdig på jobb om morgenen men så lenge det er tørt på veiene![]()
Knallharde dekk når det er kaldt men men hehe
lexusmann skrev:Har piggdekk men kor e alle piggene hen?Thomas S skrev:Har kjørt med sommerdek i snart 2 ukerHar fattern også gjort, for 2 uker siden altså...men han har pigg på vinterdekka og var passelig lei de, kan du si...![]()
Vært minus et par ganger når eg er ferdig på jobb om morgenen men så lenge det er tørt på veiene![]()
Knallharde dekk når det er kaldt men men heheEr permitert så kunne satt på før....
castman skrev:prøver en gang til:P
Finnes biltema i strømstad eller i nærheten??