TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #320550  av Thomas S

celicat23 skrev:
lasse skrev:Kan nok lønne seg å smøre opp coilovers ved jevne mellomrom, uansett merke, for det setter seg ganske godt rustfri eller ei.
Men når det er sagt, så er KW gromt!!!!
Har en audifrelst kompis som har kjørt med det på to av bilene sine, har fungert veldig bra.
Liten sammenligning hva som skjer når diverse merker utsettes for salt:

http://www.kw-suspension.co.uk/salt-spray-test.htm

KW ser litt penere ut :D Og som du sier, det lønner seg nok og smøre opp uansett. Vet ikke helt hva jeg skal sette det inn med som holder over en tid men... Så lenge jeg har audi'n nå så blir den kun kjørt på pene veier og vaska alt for mye så skal vel ikke bli noe problem :)
Sånne tester av sine egne produkter mot andre stoler no ikke eg helt på da men :lol:
 #320572  av castman

Tenkte å ta en handle tur fra strømstad og kjøre rundt..og tenkte å kanskje ta en tur innom biltema i sverige? noen som vet om det er en biltema butikk nær strømstad f.eks? :wink:
 #320582  av celicat23

Thomas S skrev:Sånne tester av sine egne produkter mot andre stoler no ikke eg helt på da men :lol:
Tar det ikke helt for god fisk jeg heller :D Men jeg skal ta noen bilder av FK coiloverene når de er tatt av bilen :wink:
 #320599  av Thomas S

Tror eg uansett skal ta en overhaling på mitt understell just in case :)
 #320601  av lexusmann

Da var sommerdekka på...bare helt knall :D ...de var nokså skitne på innsida, gjorde visst ikke reine i høst, hehe...må gå over de...nå gjenstår det bare å sjekke lufttrykk, så kan finværet bare komme....måtte stå i garasjen å skru, høljeregna en stund her... :roll: gitt seg selvfølgelig nå... :?
 #320612  av Thomas S

Har kjørt med sommerdek i snart 2 uker :mrgreen:
Vært minus et par ganger når eg er ferdig på jobb om morgenen men så lenge det er tørt på veiene :)
Knallharde dekk når det er kaldt men men hehe
 #320614  av lexusmann

Thomas S skrev:Har kjørt med sommerdek i snart 2 uker :mrgreen:
Vært minus et par ganger når eg er ferdig på jobb om morgenen men så lenge det er tørt på veiene :)
Har fattern også gjort, for 2 uker siden altså...men han har pigg på vinterdekka og var passelig lei de, kan du si... :lol: Er permitert så kunne satt på før....
 #320616  av tingeling87

hehe sommer dekka har stått på i hele vinter :lol:
men di er litt slitt så d er på tide å sjifte dem,
men lurer litt på hvilket merke jeg skal ha...
toyo har jeg hørt er ganske bra :) noe dere ville anbefalt?
trenge noen så sitter god på veien vertfall :lol:
 #320625  av Thomas S

lexusmann skrev:
Thomas S skrev:Har kjørt med sommerdek i snart 2 uker :mrgreen:
Har fattern også gjort, for 2 uker siden altså...men han har pigg på vinterdekka og var passelig lei de, kan du si... :lol: Er permitert så kunne satt på før....
Har piggdekk men kor e alle piggene hen? :lol:
Var hærlig å kjøre på skikkelig gummi igjen :mrgreen:
 #320627  av Marcus

Da er påsken planlagt!
Har akkurat kjøpt inn rød billakk(3J6), tynner, og herder! Så da er man nesten ferdig for sommeren :mrgreen:
 #320650  av tojo

RACING(lettvektsbeholder) : Bilde
  • 1
  • 434
  • 435
  • 436
  • 437
  • 438
  • 1170