TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hovedlykttilpassnig

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #320842  av Gt-4-Ever

Sjangs at dette passer på en gt-4?
Vedlegg
1995-Ferrari-512M-fa-lr.jpg
1995-Ferrari-512M-fa-lr.jpg (308.79 kiB) Vist 1065 ganger
 #320851  av AnaXyd

Altså, alt går. Men det spørs hvor mye modifikasjoner som må til. Det hadde ihvertfall blitt drit fett! Rx-7 har jo lignende lykter til sin. Den er jo originalt med vippelykter, men man får lykter som er vanlige til den også.
 #320907  av Gt-4-Ever

Tror også det hadde blitt rått. Er antakelig eneste alternativet til vippelykter på denne typen bil. Skal se om jeg finner tak i di ferrarilyktene og høre pris på di få litt mål og sånt.
 #320909  av Gt-4-Ever

Blir penere når lyktene ligger langs panser og ikke stikker opp. Ellers så syns jeg vippelykter er bedre.
 #320930  av Insanity

min personlige mening er vel at du burde blitt satt inn...... vippelykt bil skal ha vippelykt..... hehe
kansje riksantikvaren kan hjelpe meg :P
 #320945  av Gt-4-Ever

hehe :D Prøver bare å tenke litt nytt, få noe unikt. 8) blir sikkert aldri gjort noe slik uansett.
 #321023  av Insanity

Gt-4-Ever skrev:hehe :D Prøver bare å tenke litt nytt, få noe unikt. 8) blir sikkert aldri gjort noe slik uansett.
kan fortsatt kun refferere til min egen mening...... finne seg en annen bil å ødelegge kansje??? hehe
 #321101  av Stian AB

Insanity skrev:min personlige mening er vel at du burde blitt satt inn...... vippelykt bil skal ha vippelykt..... hehe
Enig der, vippelyktene er jo halve bilen:D synes vippelykter kler dissa bilene bra jeg, er jo tøft :twisted: hvertfall når man får xenon i dem :lol: grrr
 #321119  av Insanity

Stian AB skrev:
Insanity skrev:min personlige mening er vel at du burde blitt satt inn...... vippelykt bil skal ha vippelykt..... hehe
Enig der, vippelyktene er jo halve bilen:D synes vippelykter kler dissa bilene bra jeg, er jo tøft :twisted: hvertfall når man får xenon i dem :lol: grrr
jepp eing.... montert det på min nå... digg med litt lys på brakka :P
 #321143  av Stian AB

Insanity skrev:
Stian AB skrev:
jepp eing.... montert det på min nå... digg med litt lys på brakka :P
har bestilt det til min også..tror det blir gromt