TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #321452  av ina

en dag igjen så har jeg fri i 2 hele dager:D
 #321498  av Thomas S

Da var siste vakten min ferdig :mrgreen: Fri fram til onsdag neste uke, jobbe onsdag og torsdag så fri helgen der igjen. Da blir det kansje innflytnings/utflytningsfest :lol:
 #321537  av James

tingeling87 skrev:
James skrev:Gromeksosen på igjen :mrgreen:
Det er bra :D
jee :P da var også ny olje ,filter, plugger,kalipperlakk, cd-spiller osv kjøpt inn idag... få gjort litt i påsken nå :D
 #321567  av tingeling87

James skrev:
tingeling87 skrev:
James skrev:Gromeksosen på igjen :mrgreen:
Det er bra :D
jee :P da var også ny olje ,filter, plugger,kalipperlakk, cd-spiller osv kjøpt inn idag... få gjort litt i påsken nå :D
Godt du bruker påsken til noe fornuftig :D
Bilen trenger masse stell :wink:
Skulle kansje også jort litt små ting med den før treffe... har akoratt tatt olje sørvice på
den, men skulle jerne smørt opp bremsene litt hehehe.. knirker godt etter vinter pausen :lol:
Tror også det enne hjul lagare er gåent :? Er redd viss jeg begynner å fikse så ser jeg alle små
tingene som skulle vært jort :lol:
 #321568  av Supramk3turbo

Et lite tips: Fiks de tingene før du legger ut på tur til ACR. Ihvertfall hjul lageret :wink:
 #321570  av Mr_Storbrua

tingeling87 skrev: Godt du bruker påsken til noe fornuftig :D
Bilen trenger masse stell :wink:
Skulle kansje også jort litt små ting med den før treffe... har akoratt tatt olje sørvice på
den, men skulle jerne smørt opp bremsene litt hehehe.. knirker godt etter vinter pausen :lol:
Tror også det enne hjul lagare er gåent :? Er redd viss jeg begynner å fikse så ser jeg alle små
tingene som skulle vært jort :lol:

Er vel bedre å hoppe i det enn å drite i det :P
 #321571  av tingeling87

Supramk3turbo skrev:Et lite tips: Fiks de tingene før du legger ut på tur til ACR. Ihvertfall hjul lageret :wink:
Hehe ja skall jo sjifte det viss det er det, men gruer meg litt til
Ã¥ se under :lol:
 #321574  av celicat23

Hmmm. Sorte hovedlys med "angel eyes" til 4'ern.. Vet ikke om jeg skal montere.. Bilen har orginale facelift lamper, og tror jeg begynner og bli gammel for jeg syns nesten det ser bedre ut enn disse :lol:

Bilde

Bilen har sorte blinklys på skjermene, og har sorte baklys liggende... Hmmm.. Vurdere, vurdere..
 #321579  av Supramk3turbo

Mhm.....monter :D
 #321589  av Lørnings

Audi med angel-eyes..er ikke det nærmest..hmm..blasfemi? :P Heller speilvendt quattro merke i fronten :D
 #321598  av ina

gidder ikke å lage en ny tråd, så sjekker her.....

lurer på om det er noen som har støtdempere bak, orginale, liggenes som de ikke trenger til celica 86-89, 2.0l, som det ev er mulig å kjøpe?
  • 1
  • 438
  • 439
  • 440
  • 441
  • 442
  • 1170