Hehe, link på den?
Joda, enklere blir det jo, men er ikke fult så morsomt å kjøpe en ferdig motor da
.. Trenger en liten utfordring og så tar ikke turbo oppgraderingen noe særlig plass og sånt. Skal jeg bytte motoren så må jeg ha alt mulig jeg ikke har. + at motoren har kun gått 170000, så er den pent kjørt. Så trur ikke noe turbo oppgradering blir noe big deal, bare jeg er nøye med å bytte topppakkning for mindre komp, antagelig hvis bytte til noen mere herda topplokk bolter. Så blir en skikkelig morro utfordring 
Næ, nå er jo motoren ganske liten i seg selv, og ladetrykket skal ikke være lang i sky, så tviler på at det blir mere en noe mellom 120 og kansje 150 hk , om alt blir gjort rektig og + noen små modder i tilegg
, så kan det hende anlegget ryker og, baksetene ryker ut og det meste som jeg ikke trenger ryker ut for å lette litt sånn som du har gjort
+ Coilovers og noe tårnstag så blir det konge. Bare jeg kjører fra noen a de pappa guttene som kontant ragger rundt i nypolert Bmw, så er jeg gla
+ litt fres under pansere er tøft 
Trenger noen nye stoler å, men det kommer ettevert
Erik: Skal si ifra jeg
Joda, enklere blir det jo, men er ikke fult så morsomt å kjøpe en ferdig motor da

Næ, nå er jo motoren ganske liten i seg selv, og ladetrykket skal ikke være lang i sky, så tviler på at det blir mere en noe mellom 120 og kansje 150 hk , om alt blir gjort rektig og + noen små modder i tilegg

Trenger noen nye stoler å, men det kommer ettevert

Erik: Skal si ifra jeg

|Toyta Vill Always Be The Devil On The Road|