Jo, den blir fin den. Med litt lakk på, så kommer det seg nok Må litt modifikasjoner til med grøfte lysa, trenger nye braketter som løfter de litt.
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå:
VW Toran Highline
Toyota Rav4 Cross Sport
Honda cb1300 X4
Supramk3turbo skrev:Jo, den blir fin den. Med litt lakk på, så kommer det seg nok Må litt modifikasjoner til med grøfte lysa, trenger nye braketter som løfter de litt.
Du kan droppe de grøftelysa og heller joine meg på sånne led tåkelys, det høres ut som en plan!
Fikk Uego'n og TRD termostaten i posten i dag vistnok, typisk meg å få sånne ting i posten når jeg ikke kommer hjem på en stund Men men, når det er koblet opp å montert vil den nok male/bråke som en katt
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå:
VW Toran Highline
Toyota Rav4 Cross Sport
Honda cb1300 X4
Siden det allerede er 2 andre mk3 som er stjælt på forumet her så får du installere avtagbart ratt så de ikke kommer så langt hvis faenskapen kommer og snuser på bilen din. Ser ut som det blir bra ellers!
Liten update igjen. Hele bodykittet er sendt til lakkering, fikk tilslutt skjørtene etter myyyye krangling, men de passet bra da. Skal være ferdig til jeg kommer hjem. AEM uego'n er koblet opp, å det ble en helt ny verden for motoren min På filmen slet jeg litt med audi syndromet, ene pluggen hadde blitt klemt sammen, null klaring, men etter det ble ordnet gikk den virkelig pent. Går med ganske feit blanding nå, ligger på rundt 11 på tomgang. Men har bestillt time hos Christer Halvorsen i Oslo, så han får ta seg av den biten
Bakstillinga skal være klar til jeg kommer hjem fra jobb om 2 uker, så da er det rett inn med den, så rett på dyno benken dagen etter. Blir spennende. Sliter litt med et par olje lekasjer, men tror det skal være greit å fikse. Lekker på olje retur inn på panna, fikses med sement, å lekker mye i fremkant av kammene...hmm. Litt mer skeptisk til det, men får åpne opp å se. To nye simringer er bestilt.
Andre oppstart:
Eksos anlegget satt noe sinnsykt, så satt det i spenn mellom to biler, mens vi slo litt på det. Kom da gitt
Litt bilder:
Vedlegg
DSC01285.JPG (171.26 kiB) Vist 287 ganger
DSC01286.JPG (159.62 kiB) Vist 312 ganger
DSC01289.JPG (116.52 kiB) Vist 290 ganger
Hvordan dele eksos anlegget DSC01291.JPG (134.9 kiB) Vist 293 ganger
DSC01288.JPG (146.03 kiB) Vist 320 ganger
Thomas
Kjøretøy:
Tidligere:
Ford Granada 2.3L
Toyota Camry 2.0GLI
VW Passat 1.8t
Mitsubishi Sigma 3.0v6
VW Transporter 2.4 Daff
Toyota Supra mk3
Suzuki GSR 600
Suzuki B-King 1340
Har nå:
VW Toran Highline
Toyota Rav4 Cross Sport
Honda cb1300 X4
Hørtes ut som motoren hadde det mye bedre nå enn første oppstart
Det var da faen ikke rart at vi ikke klarte å dele eksosen når du må bruke 2 biler for å klare det
Body kittet ser skikelig bra ut
Karma Racing Team
-`05 Hiace Bruks bil/Trek bil
-`84 Corolla GTS (AE86) Gatebil Show and Shine
X-`03 Hilux Bruks bil/Trek bil
X-`88 Corolla GT (AE82)
X- '86 Corolla GT (AE82)
X-`85 MR2 (AW11)
X-`90 Celica 2.0l GTI
X-`00 Yaris 1.0l sol