TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Front fanger til carina e?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #321432  av Linda S

Er det noen som vet hvor man kan finne en pen og liten frontfanger til en carina e? Den trenger ikke å være orginal, eller nødvendigvis til en carina så lenge den passer :)
 #321484  av lexusmann

Er vel http://www.astina.dk vel?? :wink:
 #321516  av celicat23

Bare vær klar over at styling fangerene er større enn orginal fangerene, og laget for bruk sammen med sideskjørt osv. Hvis du setter på kun en styling frontfanger så blir bilen sende helt mongo ut fra siden..
 #321622  av Espen-S

Jepp, det vil se rart ut, så orginalt blir penast og minst pes :)
 #321623  av Mr_Storbrua

Kan jo kjøpe tte leppa. Den er ikke så stor, så er ikke noe absolutt nødvendig med skjørt rundt resten..
 #322117  av Linda S

celicat23 skrev:Bare vær klar over at styling fangerene er større enn orginal fangerene, og laget for bruk sammen med sideskjørt osv. Hvis du setter på kun en styling frontfanger så blir bilen sende helt mongo ut fra siden..

Der er du inne på noe:)
 #322118  av Linda S

Mr_Storbrua skrev:Kan jo kjøpe tte leppa. Den er ikke så stor, så er ikke noe absolutt nødvendig med skjørt rundt resten..
Hvor kan jeg finne det hen? Er det mulig å finne noen bilder av den et sted oxo?
 #322129  av celicat23

Linda S skrev:
Mr_Storbrua skrev:Kan jo kjøpe tte leppa. Den er ikke så stor, så er ikke noe absolutt nødvendig med skjørt rundt resten..
Hvor kan jeg finne det hen? Er det mulig å finne noen bilder av den et sted oxo?
Leppa er lagd for og bruke sammen med sideskjørt og hekkskjørt. Det ser helt for jævelig teit ut og kjøre rundt med bare front leppa på bilen, da fronten din blir mye lavere enn resten av bilen. Her er bilde av bilen jeg hadde for lenge siden med leppe+sideskjørt+hekk.

Bilde

Har du ikke sideskjørtene så gjør deg selv en tjeneste og IKKE sett på frontleppa. Det gjør kun bilen styggere :roll:
 #322147  av Linda S

celicat23 skrev:
Linda S skrev:
Leppa er lagd for og bruke sammen med sideskjørt og hekkskjørt. Det ser helt for jævelig teit ut og kjøre rundt med bare front leppa på bilen, da fronten din blir mye lavere enn resten av bilen. Her er bilde av bilen jeg hadde for lenge siden med leppe+sideskjørt+hekk.

Bilde

Har du ikke sideskjørtene så gjør deg selv en tjeneste og IKKE sett på frontleppa. Det gjør kun bilen styggere :roll:
Så med andre ord, det finnes ikke en kul liten leppe som vil passe til bilen min uten at det vil se helt jævli ut hvis jeg ikke har sideskjørt og hekk? Hvor lav blir bilen med det settet? Skal senke bilen 40mm til uka, og har ikke så lyst på en bil som skraper i farts dumper :?
 #322165  av lexusmann

Du burde prøve å få til noe lignende som det celicat gjorde syns jeg Linda...hvis det er å få tak i da... :wink:
 #322214  av Carina_E

Med dette "leppe" kitet som celicat23 har på bildet, og 40mm senking så blir det en perfekt kombinasjon vil jeg si etter min mening. Det vill ikke subbe noe særlig i fartsdumper, men jeg vil anbefale deg å ikke ha bånn gass over dumpene.

Men dette er en ikke så kostbar mod, men det ser skikkelig bra ut.

Kan være litt problematisk å få tak i dette kitet siden det ikke lages lenger, og tror ingen Toyota forhandlere klarer å skaffe det. Så du må nok få tak i det brukt.
 #322354  av Linda S

Carina_E skrev:Med dette "leppe" kitet som celicat23 har på bildet, og 40mm senking så blir det en perfekt kombinasjon vil jeg si etter min mening. Det vill ikke subbe noe særlig i fartsdumper, men jeg vil anbefale deg å ikke ha bånn gass over dumpene.

Men dette er en ikke så kostbar mod, men det ser skikkelig bra ut.

Kan være litt problematisk å få tak i dette kitet siden det ikke lages lenger, og tror ingen Toyota forhandlere klarer å skaffe det. Så du må nok få tak i det brukt.
Ja, da må jeg nesten bare sette igang å lete:) Takk for all hjelp folkens, kommet meg et godt stykke videre med hvordan jeg vil ha bilen:) Nå er det bare å skaffe betar :D