TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #322224  av tojo

Gattis med dagen :D ha en SUP(erb)RA dag :D
 #322238  av Supramk3turbo

Grattis med da'n :D
 #322323  av James

bare 3 laaange timer igjen nå ,så er det langhelg!! :mrgreen:
 #322324  av celicat23

James skrev:bare 3 laaange timer igjen nå ,så er det langhelg!! :mrgreen:
Me want too!!!!!! Sitter og ser på felger og prøver få dagen til å gå. Men må jobbe i morra også :(
 #322329  av Supramk3turbo

En dag til på jobb så har jeg 9 dager fri :D
 #322377  av Lørnings

Må hjem og skru du thomas..som skal kjøre mk3 på treff på lørdag!! :wink: jeg skal ikke kjøre rx7 :( Kanskje kjøre '72 camaro da! :D (Jeg må kjøre volvo til asker i helgen, skal ha med meg grill og hagemøbler til kongsberg..det er starten på sommeren..grill!! :D :D
 #322379  av Supramk3turbo

Nja, tror det blir hjem å skru litt, men bilen er nok ikke i noe treff stand ennå :D Blir nok sykkel... :D
 #322388  av lasse

Å hjelpes, drar på forsinka julebord til praha med jobben i morgen, ønsk meg lykke til!
 #322390  av tojo

lasse skrev:Å hjelpes, drar på forsinka julebord til praha med jobben i morgen, ønsk meg lykke til!
Lykke til :D vil tro det blir mye drekka og damer. :D go tur .
 #322397  av Remi

Denne tråden går enda? :mrgreen:
 #322401  av lexusmann

Jepp, har holdt det gående i 4 år nå så kan ikke stoppe enda..kan drive på i 4 år til... :D

Driver å sparer til Simons effektanlegg..har halvparten til nå...men så er det monteringa også da...jada, man kan spørre seg hva man skal med det til en liten fisemotor av en 1,3..mest utseendet sier jeg da....og lyden... :wink:
  • 1
  • 440
  • 441
  • 442
  • 443
  • 444
  • 1170