TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #323146  av inzane2012

har aldri helt sett hva dealen med reb bull er jeg, for min del syns jeg ikke smaken er så veldig forskjellig fra f.eks battery og burn... men er jo kjekt at vi endelig får kjøpt den her til lands og da :P
 #323152  av ina

er det taurin i den man får kjøpt i norge?
 #323153  av celicat23

ina skrev:er det taurin i den man får kjøpt i norge?
Red bull'en som kommer til norge skal være akkurat den samme som i sverige. Endelig har EU gjort EN vettu ting for oss. Kjenner allerede at vodka forbruket kommer til og gå opp 100% pga det her :D
 #323171  av ke25-toyoglide

Er nok den samme som den i Sverige ja.
Mye mer i den "skikkelige" red bullen.
Var en som sa til meg at det var 36 kopper kaffi i en redbull nede på Ibiza, men det er eg skeptisk til.
Den som blir for salg i Norge tilsvarer en kopp kaffe.
Drikker ofte 10 kopper kaffe og går og legger meg, men etter 10 boxer red bull på Ibiza, var eg heldig viss eg klarte å tvinge meg til en time søvn i døgnet. I en 14 dagers periode.
Men når eg kom him hadde eg søvn forstyrrelse i et år etterpå. Og hjerteklapp hadde me daglig på Ibiza, spessiellt når me våkna. Fantastiske saker, skulle sikkert værrt forbudt.
Men den som kommer til Norge er jo "ufarlig"
 #323224  av lexusmann

Er vel bare snakk om dette EU direktivet som sier at de MÅ selge det her, men sier vel ikke nå NÅR de skal selge det?så vidt jeg kan se...

Her er noen gutter som har for mye fritid... :shock: :shock:
http://www.na24.no/propaganda/article2611006.ece
 #323226  av celicat23

lexusmann skrev:Er vel bare snakk om dette EU direktivet som sier at de MÅ selge det her, men sier vel ikke nå NÅR de skal selge det?så vidt jeg kan se..
Var ett eller annet sted det stod at det kunne være i butikken allerede neste måned.

On a slightly different topic... MANDIG toyota:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4-0L-V6- ... 240%3A1308

God damn!!

*edit* glemte:

FREDAG FOR FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!
 #323229  av hmsilset

Red bull har ikke så lang ettersmak synes jeg.Drikker aldri sprit mere jeg.En grunn er at jeg altid skal være værst :D Hadde efedrin essens med tyrker smak og blanda med 96% ofte, noe som neppe mange andre har gjort :P Effekten er spinnvill i mange timer,hehe.
 #323244  av Marcus

Så vidt jeg har skjønt er det vel ikke koffeinen som er verst, men bruken av stoffet taurin.. Men koffeinen blir jo ett problem fordi det inntas så mye mer på kortere tid enn hva man normalt greier med feks kaffe, i tillegg til at det blandes med alkohyler.. :P

VG Nett skrev:Spesielt bekymret er Folkehelsa ettersom drikken inneholder taurin, et stoff som blir gitt til hjertesyke og ikke uten videre bør inntas av friske mennesker.
 #323247  av inzane2012

tror neppe det hadde vert så mye pes rundt reb bull vist den hadde vert solgt i norge med en gang den kom...tror mye av "hypen" rundt den ligger rundt nettopp det at den er "vanskelig" å få tak i samt at den er på en måte ulovlig :P

nesten det samme som orginal absint MED malurt i :)
 #323250  av celicat23

inzane2012 skrev:tror neppe det hadde vert så mye pes rundt reb bull vist den hadde vert solgt i norge med en gang den kom...tror mye av "hypen" rundt den ligger rundt nettopp det at den er "vanskelig" å få tak i samt at den er på en måte ulovlig :P)
Skal ikke se bort i fra at det er noen sinnsyke geeks som slutter og drikke det nå som det ikke blir "tøft" lengre :roll: :lol: Ååååh, det er så mye dumme folk.....

Gleder meg til og ha enkel tilgang til det. Kunne stå ute og nyte en kald red bull og vaske bil i sommer. Mmmmmmmh!!!!!
 #323255  av ArildM

Hvis jeg søler Red Bull på bilen min, får den vinge(r)? :mrgreen:

Fredaaag :!:
 #323266  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:tror neppe det hadde vert så mye pes rundt reb bull vist den hadde vert solgt i norge med en gang den kom...tror mye av "hypen" rundt den ligger rundt nettopp det at den er "vanskelig" å få tak i samt at den er på en måte ulovlig :P)
Skal ikke se bort i fra at det er noen sinnsyke geeks som slutter og drikke det nå som det ikke blir "tøft" lengre :roll: :lol: Ååååh, det er så mye dumme folk.....

Gleder meg til og ha enkel tilgang til det. Kunne stå ute og nyte en kald red bull og vaske bil i sommer. Mmmmmmmh!!!!!
cluet er jo det at når vi ikke har hatt tilgang til å kjøpe reb bull nett når det passer oss, og når det har fått så mye omtale som det har, så gjør jo det noe for populariteten.
sier ikke at folk kommer til å slutte å drikke det fordi det ikke er "tøft" lenger, men at reb bull ikke lenger vil vere en slags "hellig gral" for alle som liker en iskald energi drikk...

hadde vi hatt det samme utvalget av energi drikker som dem har i sverige og danmark, så ville ikke reb bull vert så spesiell...
 #323267  av ina

jeg tror jeg fortsatt kommer til å dra jevnlig på harry tur for å hamstre power king selv om red bull har kommet til norge... er jo litt spenning i at hvis man har med seg for mye koffein holdig drikk over grensen går det under narkotika loven... hahaha... også er sverige fortsatt billigere..
 #323268  av lexusmann

Når den kommer så koster den sikkert 40 kr pr boks... :roll: for liksom fremdeles prøve å begrense bruken...
  • 1
  • 443
  • 444
  • 445
  • 446
  • 447
  • 1170