TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hellakkering pÃ¥ min Celica T23

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #324880  av silverfox
 
Dette emnet har vel blitt tatt opp tusen ganger. Men det er sikkert noen som kan dele sine nylige erfaringer.

Da er det tid for at min kjære Celica skal bli forandret fra sølv til svart.

Trenger dernest tips om gode steder der jeg kan sende inn bilen i Oslo og omegn.
Nevn ca. pris også hvis du vet det.
 #324884  av Mr_Storbrua
 
tipper på hvertfall 50K for hellakering med skifte av farge.. Lakkverksteder på øslandet kan jeg desverre ikke uttale meg om..
 #324895  av silverfox
 
Mr_Storbrua skrev:tipper på hvertfall 50K for hellakering med skifte av farge.. Lakkverksteder på øslandet kan jeg desverre ikke uttale meg om..
Ohh, 50K!! Det er i det meste laget for meg. Hadde håpet på rundt 25k.
 #324898  av hmsilset
 
Om bilen din er så og si uten bulker eller rust så kan du få det til den prisen.Er ett par polakker som har starta opp med lakkboks her på plassen, og de tok 15000 for å grunne og lakke en BMW 520.Men regner med at en bil igrunn vil ligge på 25000kr. 50.000kr er visst noe man må regne med å betale på vanelige lakkverksteder nå for tiden.

viewtopic.php?f=67&t=31495
 #324900  av celicat23
 
Hadde en ringerunde rundt oslo om hel lakkering av celica t23 for noen år siden, og da var prisen fra 25.000 og oppover for KUN lakkering utvendig. Skal du skifte farge på bilen og ha lakkert i motorrom, dører osv så må du nok vente deg en betydelig større sum. Tror vel ikke 50.000 er så galt gjettet...
 #324950  av 2r-e-rik
 
vis du demonterer og monterer bilen din selv, og bilen ser relativt bra ut med tanke på bulker, riper og rust så kan vi ta jobben for 25 tusen.