TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #325262  av hmsilset

celicat23 skrev:
ina skrev:hehe...
smaken er vel litt forkjellig hos forskjellige personer, så det burde da vel å være mulig å finne en person hvertfall litt over middels, som kan ha maten klar når du kommer fra jobb :D
er ikke så lett å finne etter min erfaring, men... må vel finnes??
Gjelder og ha litt selvinnsikt også. Det er ikke bare og sette seg ned å kreve modell fin partner hvis du ikke er på samme nivå selv. Venninna til ei jeg henger sammen med er ett godt eksempel: hun er litt lubben og har ikke akkurat de rette formene, men hun er kun interessert i veldig trente gutter. Det resulterer i at hun får ikke type, for ingen som tar seg tid til og trene å holde seg i form er noe interessert i og være med ei som ikke gjør det samme.

Er man middels selv så burde man ikke titte etter partner på absolutt øverste hylle.
jeg er godt trent, men like jenter med litt ekstra fordi :D Det gjør vel mange av oss, bare ikke 25kg for mye liksom.
 #325266  av celicat23

hmsilset skrev:jeg er godt trent, men like jenter med litt ekstra fordi :D Det gjør vel mange av oss, bare ikke 25kg for mye liksom.
Er flere som finner seg kjæreste utenfor sin "klasse". Men, som du sier, det er med moderasjon. Noen få unntak er det jo, hvor man kan lure "hva ser disse to i hverandre" - men det er så langt mellom de at det og satse på at noe slikt skal klaffe for seg selv hvis man har urimelige krav er ganske optimistisk :)

De fleste slike eksempler på ekstrem forskjell er stort sett menn med makt/kjendis/penger som er sammen med ei eller annen bimbo hore som knuller de kun for penga sin skyld. Bare se på diverse fotball spillere som ser ut som aper, men har modell kjærester :lol:

Prøver bare og si at noen har ett helt skrudd syn på dette med krav til kjæreste. Har bitt meg i leppa flere gangen for ikke og si noe når jeg har hørt jenter pratet om hvordan typen skal være: han må ha bra jobb, like og trene & holde seg i form, like og reise og ta meg med, ha egen leilighet osv osv. Og hva sitter de jentene med? En kjip middels jobb, trener ikke og er stort sett blakke. Sånt gjør at jeg får lyst til å hoppe opp og skrike "ER DU FULLSTENDIG HJERNEDØD!?!"

Gutter har ett mer realistisk syn på kjærester. Ingen jeg kjenner går og slenger snøret inn i fiskedammen med damer som er x10 bedre enn seg selv. Og ingen jeg kjenner er så kalkulerende hore at han er opptatt av hva dama tjener i året heller. Det er liksom bare ikke noe emne og ta opp. Så lenge hun ikke er noen trygde snylter uten noen plan om egen inntekt så går det greit. Om hun jobber i kassa på rema eller er direktør for bank spiller ingen rolle.
 #325267  av Daniel HS

Var faktisk noen skremmende gode poeng der du, Celicat23... Hehe....
 #325270  av hmsilset

Tjente 500kr på å polere bil en time i går jeg.sånne penger er gode :D dra å kjøpe frokost nå siden det er perfekt piruettvær :D
 #325325  av Daniel HS

celicat23 skrev:http://quiz.start.no/44045

Konge, jeg er lesbisk!!! Hvis noen jenter er keen på og eksperimentere så er det bare og sende meg en PM. Jeg er KLAR!!!!
Næmmen, jaggu fikk jeg det samme resultatet...
Bedømmelse:
Vel, du er så godt som lesbisk:D Dump gutta å finn deg en dame for guds-skyld!!! Nå er det på tide å komme seg ut av skapet!!
 #325326  av hmsilset

Daniel HS skrev:
celicat23 skrev:http://quiz.start.no/44045

Konge, jeg er lesbisk!!! Hvis noen jenter er keen på og eksperimentere så er det bare og sende meg en PM. Jeg er KLAR!!!!
Næmmen, jaggu fikk jeg det samme resultatet...
Bedømmelse:
Vel, du er så godt som lesbisk:D Dump gutta å finn deg en dame for guds-skyld!!! Nå er det på tide å komme seg ut av skapet!!
Hygg dere :wink:
 #325357  av Giske

celicat23 skrev:
Giske skrev:hehe, jeg ble:

HETROFIL!!! du er så hetro som det går ann!:)

*puh*
Mao så er du homo. Det er helt greit, vi aksepterer deg som du er. Velkommen ut av skapet :lol:

Ja, jeg pleier å kalle meg selv "homo, fanget i jentekropp"

:lol:
 #325516  av hmsilset

inzane2012 skrev:lurer på hvorfor jeg alltid får lyst på en R33 når jeg sitter å surfer på nettet.... merkelig det der...
Samme som jeg gjør dagelig omtrent det :D Må ha en gang!
  • 1
  • 449
  • 450
  • 451
  • 452
  • 453
  • 1170