TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #325518  av inzane2012

det sure er jo at det ligger jo R33 ute til salgs på autodb for en jævlig billig penge, så egentlig hadde det ikke kosta så mye å kjøpt en å farta rundt litt i med rødskilt... men så lenge det ikke går å regge dem tviler jeg på at jeg blir å kjøpe en med det første :(
 #325520  av hmsilset

inzane2012 skrev:det sure er jo at det ligger jo R33 ute til salgs på autodb for en jævlig billig penge, så egentlig hadde det ikke kosta så mye å kjøpt en å farta rundt litt i med rødskilt... men så lenge det ikke går å regge dem tviler jeg på at jeg blir å kjøpe en med det første :(
Er nok det som stopper de fleste fra å kjøpe :) Tenkte å kjøpe gtr34 fra rundt 2000 jeg da.Trenger ikke kjøre den nesten,men må bare ha den :P Helt original med 280hk er helt greit.
 #325527  av Giske

Ivar skrev:Så lenge utseendet ikke ser ut som et helvete så går sjarm og energi a long way.
Helt enig!
 #325528  av Giske

Jeg er inne på siden til japanauto nesten daglig for å sikle litt på de billige bilene :roll:

*spinke og spare*
 #325583  av tingeling87

Ja er mange digg biler å sikle over der ute :D
men akoratt nå sikler jeg kun over å få bilen min tilbake snart :wink:
savner den fælt...lappen og :lol:
 #325597  av castman

Kjapt spørsmål gutter og jenter: hvor kjøper man en grei og billig silicon spray el til gulvmatter og dekk?
 #325610  av Daniel HS

castman skrev:Kjapt spørsmål gutter og jenter: hvor kjøper man en grei og billig silicon spray el til gulvmatter og dekk?
Mekk selger billig Tyreshine! Men hver forsiktig med å hive det på gulvmatter, blir GLATT!!! Har fått erfare det selv :lol:
 #325616  av Giske

Du vet det sikkert, men da er det lurt å ikke få det på kjøreflaten av bildekket, hehe.

har hørt et par historier om det gitt, folk som har fått litt sjokk på vei hjem fra bilutstilling o.l :lol: :roll:
 #325621  av Daniel HS

Giske skrev:Du vet det sikkert, men da er det lurt å ikke få det på kjøreflaten av bildekket, hehe.

har hørt et par historier om det gitt, folk som har fått litt sjokk på vei hjem fra bilutstilling o.l :lol: :roll:
Hehe... Vet det er en del som liker å hive det på bakdekkene så de spinner litt lettere... :lol: Har selv fått det på dekkene ved uhell, og det blir greit glatt! Ganske farlig i grunn, er som å komme på is nesten...
 #325624  av Giske

Daniel HS skrev:
Giske skrev:Du vet det sikkert, men da er det lurt å ikke få det på kjøreflaten av bildekket, hehe.

Hehe... Vet det er en del som liker å hive det på bakdekkene så de spinner litt lettere... :lol: Har selv fått det på dekkene ved uhell, og det blir greit glatt! Ganske farlig i grunn, er som å komme på is nesten...
Det tviler jeg ikke på!! Selv har jeg så dårlige sommerdekk nå, at jeg trenger ikke sånt for å spinne, høhø :roll:

Tror jeg har sånne dekk som er helt greie, men slipper de, er det bare å glemme å holde seg på veien.. :?
 #325667  av ArildM

Gratulerer :mrgreen: Håper jeg får meg fast arbeid snart jeg også :wink:
 #325681  av ArildM

Joda har det, men med 50% sviktende omsetning anno 2009 og den største oppdragsgiveren min er i ferd med å gå konkurs...

Så det går rundt, men det blir ikke noe overskudd per i dag :evil: Hvor har du fått deg jobb da?
  • 1
  • 450
  • 451
  • 452
  • 453
  • 454
  • 1170