TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota pÃ¥ pole i F1

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #326019  av Mr_Storbrua

ArildM skrev:Ferrari er lite dårlige tapere som truer med å forlate Formel1 bare fordi de ikke vinner noe i denne sesongen :mrgreen:
såpass ja.. Det har jeg ikke fått med meg.. Men regner vel egentlig med at de kommer sterkere tilbake neste sesong.. De har vel vært litt godt vant de siste åra.. Så dety er nok hardt for de de her..
 #326028  av inzane2012

ArildM skrev:Ferrari er lite dårlige tapere som truer med å forlate Formel1 bare fordi de ikke vinner noe i denne sesongen :mrgreen:
er vel ikke helt det som er saken da... Dem har vel heller sagt at dem kommer til å forlate F1 vist di nye kostnads kutta på ca 40mill pund trer i kraft neste sesong... Dem har vel uttalt, sammen med flere team at med så store kutt i budsjettene kommer til det ikke til å vere Formel 1 lenger...
Formel 1 har alltid vert det største, mest perstisjetunge, mest innovative innen motorsport, og når det blir lagt en så stor restriktor på økonomien kommer ikke utviklingen til å forsette i samme tempo, og dem er redd for at sporten ettervert vil slakke av og tilslutt stoppe helt opp...

og ps, denne sesongen er jo den verste sesong starten dem har hatt på, hva det var, nesten 30 år?? så er ikke så rart at Ferrari er rimelig pissed på hele situasjonen, dem har jo tross alt ett sinnsykt stort rykte og veldig høye forventninger å innfri hvert år...

men nei, spark raikonnen til H&(/#TTE ut av teamet og få inn Vettel eller Hamilton... ;)
 #326050  av sindrejl

mr2storbrua skrev:Går vel ann å streame også vel? Har ikke prøvd selv enda, enten er jeg opptatt med noe når løpet går eller så glemmer jeg det. En god side med mye forskjellig streaming er: http://www.myp2p.eu
nå funka jo INGENTING på den siden så så bra var den ikke ;)
 #326051  av sindrejl

inzane2012 skrev: og ps, denne sesongen er jo den verste sesong starten dem har hatt på, hva det var, nesten 30 år?? så er ikke så rart at Ferrari er rimelig pissed på hele situasjonen, dem har jo tross alt ett sinnsykt stort rykte og veldig høye forventninger å innfri hvert år...

men nei, spark raikonnen til H&(/#TTE ut av teamet og få inn Vettel eller Hamilton... ;)
Er fordi ferrari ikke kan å lage 8'ere som holder det ;)
 #326057  av mr2storbrua

sindrejl skrev:
mr2storbrua skrev:Går vel ann å streame også vel? Har ikke prøvd selv enda, enten er jeg opptatt med noe når løpet går eller så glemmer jeg det. En god side med mye forskjellig streaming er: http://www.myp2p.eu
nå funka jo INGENTING på den siden så så bra var den ikke ;)
Som regel funker det på premier league hvert fall. Men har mye å si hvilke program man bruker der, jeg syns TVU er best. Sopcast var bra, men det får jeg ikke til å funke lenger.
 #326059  av chris

inzane2012 skrev:BBC har har super dekning av løpet både kavlikken på lørdag, og løpet, med jævlig mye bakgrunns info om alt :)
Ja, stemmer det. BBC One sender faktisk alle løpene live (med unntak av ett løp som sendes på BBC Two), men BBC One og Two sendes vel ikke over kabelnettene i Norge såvidt jeg kan se.
Fem forskjellige BBC kanaler har jeg i grunnpakken, men såklart er ikke BBC One en av de..
 #326078  av inzane2012

chris skrev:
inzane2012 skrev:BBC har har super dekning av løpet både kavlikken på lørdag, og løpet, med jævlig mye bakgrunns info om alt :)
Ja, stemmer det. BBC One sender faktisk alle løpene live (med unntak av ett løp som sendes på BBC Two), men BBC One og Two sendes vel ikke over kabelnettene i Norge såvidt jeg kan se.
Fem forskjellige BBC kanaler har jeg i grunnpakken, men såklart er ikke BBC One en av de..
ja er ikke det typisk, men er jo like greit å laste dem ned da, bortsett fra at du må som regel vente litt litt seint ut på søndags kvelden før den fulle dekningen fra BBC blir lagt ut på TL, dem siste løpa har komt rimelig kjapt ut, men det er KUN løpet og ingen ting mer :(
sindrejl skrev:
inzane2012 skrev: og ps, denne sesongen er jo den verste sesong starten dem har hatt på, hva det var, nesten 30 år?? så er ikke så rart at Ferrari er rimelig pissed på hele situasjonen, dem har jo tross alt ett sinnsykt stort rykte og veldig høye forventninger å innfri hvert år...

Er fordi ferrari ikke kan å lage 8'ere som holder det ;)
godt mulig det ;) men er nå godt å se at mclaren sliter ganske mye og da ;)
Ferrari vil nok alltid vere "merke i mitt hjerte" har elsket bilene demmers siden jeg var liten sneip, og fulgte med på dem før skomakeren begynte å kjøre for dem... men denne sesongen her allerede etter bare 5 løp kjørt er så mange førere som har vist hva dem duger til at akkurat nå heier jeg egentlig på alle ;) syns det er drit digg å se litt mer action enn det det var for noen år tilbake da skomakeren dominerte så jævlig at han hadde vel sikre VM tittelen etter det 14. løpet eller noe sånt...
 #326080  av sindrejl

sånn meg bekjent er bbc one noe a'la nrk, sendes kun i UK og ikke via noen andre nett... tilogmed webtv'en til bbc er begrenset til UK ip'er :)
 #327184  av inzane2012

litt skuffende at Toyota sank helt til bunns under kvaliken igår :) med gledelig å se at Ferrari og Kimi har fått opp dampen litt, han har vel fått beskjed at vist han ikke tar seg sammen så er det på huet å rævva ut...

Nå er det bare å vente til den fulle BBC One sendinga kommer ut, så jeg får med meg hele 3 timers sendinga, og ikke bare løpet :D
 #327254  av Kjelliken

Er jo tydelig at Toyotaen ikke er noe på svinger med lav fart.

Selv BMW slet med dette. Men har en følelse at Toyota kommer sterkt tilbake.

Ser dette på BBC live selv meget bra Formel 1 Dekning :D
 #327330  av inzane2012

Kjelliken skrev:Er jo tydelig at Toyotaen ikke er noe på svinger med lav fart.

Selv BMW slet med dette. Men har en følelse at Toyota kommer sterkt tilbake.

Ser dette på BBC live selv meget bra Formel 1 Dekning :D
godt du ikke kom med noen spoilers her, har enda ikke sett løpet da det BBC One's sending ikke har komt i sin helhet på TL enda :evil: :evil: :evil:

men ja, Toyotaen sliter nok litt i lave hastigheter, men den har jo bevist at den har nok av kraft, samme med BMW, men begge er jo KERS-biler, og dem sliter jo litt mer under bremsing på baner som monaco...
 #334175  av inzane2012

har bare sett halve løpet til nå, men ser nå ut til at Toyota gjør det bra så langt vertfall, og dem ligger jo faktisk på en foreløbig 3. plass i konstruktør rankingen da, ikke så hakkandes gale med tanke på at dem har problemer med å holde oppe farten i løpene...

Er det slemt av meg å si at jeg satt å gåtta meg litt over bruddet til Alonso?? Aldri likt den fyren der helt, dyktig fører, ikke noe med det, men er ett eller anna med personen jeg ikke helt klarer...

godt å se at hamilton og mclaren har fått opp dampen igjen og :)

Får bare håpe Button ikke faller for langt bak og klarer å holde seg forran Webber og Vettel, så kommer nok dette til å bli ett skikkelig spennende løp ;)