TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328025  av tojo

:D Tidenes raskeste mål i FA-cupen, 25 sekunder v Saha!
Å laget er selvfølgelig :D EVERTON :D
 #328270  av marlboro1310

tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...

:roll:
 #328284  av Giske

marlboro1310 skrev:tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...

Hah, konge! :lol: 8)
 #328293  av ina

wohoo.. fant ut at jeg hadde vinni 77 kr på tipping i dag, altså, 67 kr i fortjensete.. fotball er gøy.... herre-fotball.. 11x2 veltrente mannfolk som trener litt mer og man kan vinne penger :D
 #328348  av Daniel HS

marlboro1310 skrev:tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...

Helt normalt i grunn vil jeg tro... Hender at jeg går i garasjen på den tiden så... :wink:
 #328791  av James

hehe, kjenner til den der! :P Mine naboer sier at ver gang de passerer der eg bor står eg vasker bil, og at lakken snart er gnikket bort :P Er ofte ute å vasker bilen ,med dekkglans, full vask innvendig osv til seeint på kvelden. Er jo viktig de at bilen ser bra ut til neste dag den skal brukes :)
 #328793  av Giske

James skrev:

hehe, kjenner til den der! :P Mine naboer sier at ver gang de passerer der eg bor står eg vasker bil, og at lakken snart er gnikket bort :P Er ofte ute å vasker bilen ,med dekkglans, full vask innvendig osv til seeint på kvelden. Er jo viktig de at bilen ser bra ut til neste dag den skal brukes :)

Tror faktisk at naboene mine ble enda mer overrasket over meg i dag...sto ute på gårdsplassen og vasket bilen kl 8 på morgenen i dag.
Naboene har fått med seg at jeg ikke er noen morgenfugl akkurat :roll: :lol:
 #328797  av ArildM

Kjenner meg igjen på den der Giske :mrgreen:
Våknet kl6 om mårran en gang og gikk ut og vasket bil, da så jeg naboen der vi bodde før for første og siste gang.
- Oppe om mårran du også sa han :lol:
 #328814  av Giske

ArildM skrev:Kjenner meg igjen på den der Giske :mrgreen:
Våknet kl6 om mårran en gang og gikk ut og vasket bil, da så jeg naboen der vi bodde før for første og siste gang.
- Oppe om mårran du også sa han :lol:
Haha, såpass :lol:
 #328815  av James

Laaanghelg !! :mrgreen:
  • 1
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 1171