Skål!
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
marlboro1310 skrev:tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...Hah, konge!
marlboro1310 skrev:tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...Helt normalt i grunn vil jeg tro... Hender at jeg går i garasjen på den tiden så...
marlboro1310 skrev:tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...hehe, kjenner til den der!
James skrev:marlboro1310 skrev:tror jeg begynner å bli småskrullete...hvem i helvette går ut på plassen og smører inn dekka med Meguiars High Gloss Tire shine klokka 23:30?! Naboen sto i vinduet og klødde seg i hue...og der holdt jeg på...hehe, kjenner til den der!
Mine naboer sier at ver gang de passerer der eg bor står eg vasker bil, og at lakken snart er gnikket bort
Er ofte ute å vasker bilen ,med dekkglans, full vask innvendig osv til seeint på kvelden. Er jo viktig de at bilen ser bra ut til neste dag den skal brukes
ArildM skrev:Kjenner meg igjen på den der GiskeHaha, såpass![]()
Våknet kl6 om mårran en gang og gikk ut og vasket bil, da så jeg naboen der vi bodde før for første og siste gang.
- Oppe om mårran du også sa han