julepils skrev:k_one skrev:
Har en 1987 CAB jeg da (ST162) hvor jeg skal ha samme motor.
Har også motor og alt klart egentlig 
Har du prøvt på noe da? Eller?
"Informasjon fra vår produktavdeling er at du kan bytte motor og at bilen da må bygges til å være identisk med GT4."
Hvordan skal det gå an med en Cabriolè, bygge tak?
Bremser, panser, motor og alt det der har jeg.
Hvorfor skal dere gjøre dette vanskeligere enn det er? Som sitert over er kravet at alt ( som er relevant) skal være identisk. Dvs. alle bremser, alle bærearmer, lenkearmer, krengestag, alle stabstag, bremsekraftforsterker o.l.
Så er det i teorien bare å reise til ett lokalt toyotaverksted og få de til å verifisere ut i fra delemanualene og delenr at delene er de samme. Det er de stortsett uansett, bortsett ifra bremsene og stabstag. På f.eks mr2 gti kontra turbo, innenfor samme revisjon.
Mulig det er spesielle krav i forbindelse med cab, men jeg tviler. Chassi er uansett sterkt nok, er understellet som eventuelt svikter.
Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com