Hadde en fin helg oppe på ACR jeg også! Jeg og min bror kjørte oppover på Fredags ettermiddagen, kom fram i 21 tiden og fikk med oss et par timer med kjøring.
Meget imponerende anlegg der oppe, gigantisk område ivertfall

Lørdags morgen sto jeg først i køen for teknisk kontroll, gikk greit det, bortsett fra at de karene der kunna tatt et lite holdningskurs før de skal representere et profft treff
Ble en del kjøring iløpet av lørdagen, vet ikke akkurat hvor mye, men en full tank gikk nå med
Hadde et par småtrøbbel : EGT sensor som løsnet fra eksosmanifoilden (ble tettet med en M6 skrue og mutter), bakre eksos opphenget røk (ble mekket med deler fra et gammelt camping bord), speedometer wiren røk og fikk en del risting i bremsene på den siste kjøringa seint på lørdagskvelden..
Bortsett fra det fungerte bilen topp hele helgen, både på banen og turen opp/ned fra Tr.Heim!
Været, spesielt på lørdagen, satte kanskje en liten stopper på livet, men køene til bane kjøringa ble nå litt mindre da.. Ble egentlig litt overrasket over hvor greit grepet var på våt bane!
Og må bare si at det var meget morro å utfolde seg på den banen

Dette ga mersmak, kommer garantert på flere treff der oppe
EDIT:
Glemmte selvfølgelig en viktig ting! Det var artig å møte flere folk fra forumet

Greit å få et ansikt på folk