TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #330761  av Supramk3turbo

Hei folkens :D Da var bilen hjemme igjen, deilig :D Turen hjemover gikk helt smerte fritt, bare sjukt mye politi ute, men kjørte pent uansett.

Stooor takk til tojo, makan til hyggelig og hjelpsom kar skal man lete lenge etter :D
Sist redigert av Supramk3turbo den 20 jun 2009 21:31, redigert 1 gang totalt.
 #330762  av Supramk3turbo

Dag H skrev:Hallo Thomas! :)
Gammel kollega fra GK her! Utrolig hvor mye problemer du har hatt med den bilen,men tolmodig er du!
Det skal uansett bli moro å se den når du kommer opp på Åssiden, husk å si ifra før du kommer!!
Halla Dag :D Har du rota deg innpå her altså, må kjøpe deg toyota også da :D Skal stikke innom en dag jeg :D
 #330764  av tojo

Supramk3turbo skrev:Hei fokens :D Da var bilen hjemme igjen, deilig :D Turen hjemover gikk helt smerte fritt, bare sjukt mye politi ute, men kjørte pent uansett.

Stooor takk til tojo, makan til hyggelig og hjelpsom kar skal man lete lenge etter :D
Godt å høre at turen gikk smerte fritt,det var deg vel fortjent! :D

Alltid hyggelig å kunne hjelpe til :D
 #330896  av Supramk3turbo

Kjørt og testet mye i dag. Fått koblet opp waste gate riktig, slik at jeg nå fint klarer å styre trykket til et fornuftig pent trykk. Ligger nå stabilt på 1 bar, å det går egentlig mere en bra nok, så blir nok å kjøre på det :D Jeg bare elsker draget av den t78'n. Neste er å få kobla waste gate inn til eksosen, bråker noe vanvittig når den begynner å åpne til friluft...
 #330917  av ST205RR

godt å høre at du kom deg hjem og at ting fungerer :D
 #330933  av Lørnings

TommR skrev:Bråker det så fælt av åpen WG assa? Kanskje jeg skal guide min inn i eksosen med en gang da... hm.. :)
Det heter vel ikke screampipe for ingenting!! :P

Godt å høre du kom vel hjem, Thomas..! Nå er jeg snart den eneste på forumet som ikke har sitti på en tur føler jeg! :P Best vi får orden på det snart vel! :wink:
 #330937  av Supramk3turbo

He he, er du hjemme i morgen henrik, så kan jeg stikke oppom en tur. Skal på kollevold i morgen en gang uansett...
 #331016  av kong karl

Det var godt å høre at du kom deg hjemm uten problemer.
Skulle lysten komme, så er det bare å ta turen opp igjenn :D :D
Skal ha kommet litt lengere på supraen min til da :lol: :lol:
 #331120  av Lørnings

Supramk3turbo skrev:He he, er du hjemme i morgen henrik, så kan jeg stikke oppom en tur. Skal på kollevold i morgen en gang uansett...
Nå har jeg også meldt meg inn i jeg-har-sitti-på-med-thomas klubben!! :P Det var stas!! :wink: :D Krysser fingrene for at den går som den skal framover :D
 #331136  av Supramk3turbo

He he, hjelper vist ikke å krysse fingrene heller. Hadde et uhell til med motoren i dag. Reimhjulet på veiva rev seg i to deler, he he :D Vet jo at dette kan skje på de orginale reim hjula, er gummi foringa som river seg løs, så får bestille et skikkelig et nå. Hadde heldigvis et nytt/brukt hjemme, så det var quick fiks. Fikk haik av jaquelin og ae86drifter for å hente det andre hjulet. Stor takk for det...Vi hadde et aldri så lite supra treff da dette skjedde :D
 #331146  av tojo

Supramk3turbo skrev:He he, hjelper vist ikke å krysse fingrene heller. Hadde et uhell til med motoren i dag. Reimhjulet på veiva rev seg i to deler, he he :D Vet jo at dette kan skje på de orginale reim hjula, er gummi foringa som river seg løs, så får bestille et skikkelig et nå. Hadde heldigvis et nytt/brukt hjemme, så det var quick fiks. Fikk haik av jaquelin og ae86drifter for å hente det andre hjulet. Stor takk for det...Vi hadde et aldri så lite supra treff da dette skjedde :D

Ble det noen skader da hjulet løsnet? Kjekt du hadde et på hylla hjemme da :-)
Hvilket hjul har du planer om å kjøpe nå da? Et dempet som dette: http://www.titanmotorsports.com/timoda2jcrpu.html eller?
Meget bra reimhjul ;-)
 #331160  av Supramk3turbo

Ja, er akkurat den jeg tenkte på :D Ble ingen skader, hjulet dro rett i asfalten, heldigvis :D Hadde ikke rare turtallet da det skjedde..
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 62