TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Cognac

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #328088  av Remi

inzane2012 skrev:
funkyfung skrev:kun 1 type jeg drikker og det er Bache-Gabrielsen(er ikke så gla i denne sort vare)sjikkeli nordnorsk heimbreintæ e dæ likaste..hehe
skjønner rett og slett ikke hvordan folk klarer å bælje nedpå med det skvipet der, reint sprit i seg selv smaker jo rett og slett dritt, slikker heller asfalt enn å drikke hjemmebrent eller lignende

...
Kan æ spørre kor gammel e du ?
 #328093  av sindrejl

Remi skrev:
inzane2012 skrev:
funkyfung skrev:kun 1 type jeg drikker og det er Bache-Gabrielsen(er ikke så gla i denne sort vare)sjikkeli nordnorsk heimbreintæ e dæ likaste..hehe
skjønner rett og slett ikke hvordan folk klarer å bælje nedpå med det skvipet der, reint sprit i seg selv smaker jo rett og slett dritt, slikker heller asfalt enn å drikke hjemmebrent eller lignende

...
:mrgreen: :mrgreen:
 #328099  av inzane2012

Remi skrev:
inzane2012 skrev:

...
gammal nok til å vite at hjemmebrent er noe skikkelig skvip, blitt snydens på det nok ganger...
skjønner ikke poenget med å drikke noe som smaker dritt, bare for å bli så dritia at du ikke husker noe av kvelden, og så ligge å klage resten av dagen etterpå at du er fyllasjuk, hva faen i helvette er det som er så gøy med det da??

så da spørr jeg tilbake, hvor gammel er du?
 #328116  av Remi

hehe æ trur ikke du har drukke ordentlig heimbrent! ordentlig heimbrent smake vanlig sprit. og du blir ikke dårlig av det!
det lukta bare litt 18åring her uten hår i ræva :mrgreen:
æ e 24 og sluke heimbrent på ei kvær anledning! sprit e bæst! :mrgreen:
 #328119  av hmsilset

Nå må vi roe oss her da :D Ekte heimert smaker ingenting om det er rett laget, er kun sterkt.Sprit passer best som drivstoff på biler syns jeg, og så er det godt med en drink etter å ha vært ute i kulda.solbærtoddy med 96% er det eneste jeg kommer til å savne nå som jeg ikke drikker sprit mer :P
 #328139  av Remi

:mrgreen:
 #328175  av ArildM

Som sagt, ordentlig sprit smaker ikke vondt og poenget er ikke å bli så drita at en ligger å spyr eller ikke husker noe som helst.
Poenget med en dram er da (i alle fall for min del) å ha det artig, uavhengig av om en er drita eller ei.

Og fyllesyk er jeg ekstremt sjeldent, noe som også har sammenheng med at kaffe + bra hjemmebrent stort sett aldri gjør meg fyllesyk :)

Men steike for en off topic tråd dette ble :shock:
 #328271  av marlboro1310

Martell Cordon Bleu X.O er Cognacens svar på Bugatti Veyron...

"Hverdagscognac" for min del er Meukow V.S.O.P :D
 #332011  av Morkets

Min favoritt er uten tvil Birkedal Hartmann :D
 #332045  av celicagt4205nord

marlboro1310 skrev:Martell Cordon Bleu X.O er Cognacens svar på Bugatti Veyron...

hva koster en martell cordon bleu X.O??
 #332047  av marlboro1310

den kostet 1367kr 0,7L på polet i Harstad 12 desember 2007... :D
 #332050  av celicagt4205nord

marlboro1310 skrev:den kostet 1367kr 0,7L på polet i Harstad 12 desember 2007... :D
au den svei:)
 #332201  av tojo

celicagt4205nord skrev:
marlboro1310 skrev:Martell Cordon Bleu X.O er Cognacens svar på Bugatti Veyron...

hva koster en martell cordon bleu X.O??
Martel cordon bleu koster idag 70 cl Kr. 885 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTER ... =OfferList

For dem som vil dra på litt,kjøp Hennessy Timeless. :wink:
 #332205  av marlboro1310

da var det vel litersflaska jeg gikk for tydeligvis...den ble drukket opp iallefall, og var helt orgasmisk og stimulerende etter det jeg husker.. :lol:
 #332209  av ke25-toyoglide

Cognacen er best før de heller den på eikefat og ødelegger den med masse forurensing. :roll: :lol: