TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #333986  av Supramk3turbo

Helvette jeg skvatt da denne plutselig kikka inn vinduet 40 cm fra hode mitt :lol: he he. Hadde satt vinduet halveis åpent :D
Vedlegg
rein.JPG
rein.JPG (102.91 kiB) Vist 810 ganger
 #333988  av inzane2012

celicat23 skrev:Battlefield 1943 fra x-box market place. Last ned og se helga forsvinne :)
offf så lei jeg er av 2. verdens krig spill nå... er så dritt lei etter world of war (greit nok at di to ikke helt kan sammenlignes) men har spilt så mye forskjellig medal of honor og gamle call of duty at jeg er dritt lei, crappy våpen og samme story i alle spilla....

ikke har jeg penger heller da lønna som skulle komme igår uteble av ukjente årsaker...
 #333989  av inzane2012

Supramk3turbo skrev:Helvette jeg skvatt da denne plutselig kikka inn vinduet 40 cm fra hode mitt :lol: he he. Hadde satt vinduet halveis åpent :D
hihihi, ikke alle som kan skryte av å ha hatt bambi på besøk nei ;)
 #333990  av Supramk3turbo

inzane2012 skrev:
Supramk3turbo skrev:Helvette jeg skvatt da denne plutselig kikka inn vinduet 40 cm fra hode mitt :lol: he he. Hadde satt vinduet halveis åpent :D
He he. Kanskje jeg skulle slippet den inn :D
 #333993  av inzane2012

Supramk3turbo skrev:
inzane2012 skrev:
He he. Kanskje jeg skulle slippet den inn :D
nja, tror den hadde det bra der ute, men kanskje du burde gidd den litt mat, såg litt skral ut på bildet ;)
 #333998  av lexusmann

Er jo bare et føll det der, sikkert bare veldig nysgjerrig :wink: ...
 #334000  av Supramk3turbo

He he, eller er det en Kalv?? Ikke vet jeg :lol:
 #334002  av lexusmann

Supramk3turbo skrev:He he, eller er det en Kalv?? Ikke vet jeg :lol:
Hmm, ja kalv heter det vel, hehe... :D
 #334003  av Supramk3turbo

Oppi hammerfest så er egentlig byen sperret inne med gjerder, så ikke reinsdyra skal komme seg inn i byen. Men jaggu kommer de seg inn likevell, møtte vell 20 stk på vei til jobb i dag...Blir ganske svære de største hannene, å sinnsyke gevir...Blir litt redd jeg altså :lol:
 #334004  av inzane2012

Supramk3turbo skrev:Oppi hammerfest så er egentlig byen sperret inne med gjerder, så ikke reinsdyra skal komme seg inn i byen. Men jaggu kommer de seg inn likevell, møtte vell 20 stk på vei til jobb i dag...Blir ganske svære de største hannene, å sinnsyke gevir...Blir litt redd jeg altså :lol:
husker det der fra da jeg jobbet på snehvit en sommer for noen år siden... da og gikk all reinen å trakket rundt i sentrum, inni hagene til folk og ramporte hage og blomsterbedd... blir litt forbanna av detta der jeg, sånn som samene holder på...
jeg vet vertfall at om jeg hadde bodd der oppe, og det kom en rein inn i hagen min, hadde ikke nølt med å skutt den...
 #334005  av Supramk3turbo

Jeg ville kanskje ikke skutt den...Da kommer samemafian 8) Men, er ikke mange som steller med hagene sine her oppe nei, ikke at det er klima til at noe skal gro heller, men hagene blir pent trimmet ned av reinen :lol:
 #334009  av inzane2012

Supramk3turbo skrev:Jeg ville kanskje ikke skutt den...Da kommer samemafian 8) Men, er ikke mange som steller med hagene sine her oppe nei, ikke at det er klima til at noe skal gro heller, men hagene blir pent trimmet ned av reinen :lol:
ja di kunne nett ha prøvd seg, di får stort sett alt dem peiker på uansett, og så "overbefolka" den reinsdyr stammen som er oppe i finnmark, så tror jeg ikke det hadde skadet dem om det forsvant en å anna rein på "mystiks" vis ;)
 #334014  av ArildM

Battlefield Heroes er gratis (lovlig gratisk) for en som har mye tid å slå ihjel :D
Har blitt noen timer med det!

Fanden for en lyd det blir av en Corolla 71modell med kraftig frieksos x) Glad for at den er fritatt alle støykrav :mrgreen:
Er det ulovlig med sidepipes på en bil som skal brukes etter veiene? Sitter å drikker noen pilsere, men ble så mye regn at det blir mest bare snakket i dag :lol:
  • 1
  • 474
  • 475
  • 476
  • 477
  • 478
  • 1171