TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Redline's Mr2

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #334012  av inzane2012
 
Redline skrev:
inzane2012 skrev:var din bil som stod ved ultra'en på lade isted altså ;)

jævlig fin bil må jeg si, missunner deg virkelig med den der, felgene passet skikkelig bra og :)
lurte på om jeg skulle prøve å slå av en prat, men tenkte du hadde begynt å lure skikkelig på hvilken tulling jeg var da ;) hehe

var nokk det ja, takk for denn :D hehe, er bare og slå av en prat det, alltid morsomt med folk som holder på med skikkelig bil! :wink:
nett vert på trening da, så var helt gjennomsvett, ikke så hyggelig å stå ute i regnet da ;) ser deg vel sikkert senere så kan slå av en prat da, er bare å stoppe meg det ;)
 #334016  av James
 
Strøøken mr2 :) Ta godt vare på den !! :)
 #334103  av Redline
 
inzane2012 skrev:
Redline skrev:
inzane2012 skrev:var din bil som stod ved ultra'en på lade isted altså ;)

jævlig fin bil må jeg si, missunner deg virkelig med den der, felgene passet skikkelig bra og :)
lurte på om jeg skulle prøve å slå av en prat, men tenkte du hadde begynt å lure skikkelig på hvilken tulling jeg var da ;) hehe

var nokk det ja, takk for denn :D hehe, er bare og slå av en prat det, alltid morsomt med folk som holder på med skikkelig bil! :wink:
nett vert på trening da, så var helt gjennomsvett, ikke så hyggelig å stå ute i regnet da ;) ser deg vel sikkert senere så kan slå av en prat da, er bare å stoppe meg det ;)
hehe denn e grei vettu 8)
 #334104  av Redline
 
James skrev:Strøøken mr2 :) Ta godt vare på den !! :)
Takk for denn! skal ta godt vare på denn ja!

har begynt og handle litt snacks til denn nå, fronsett ligger og venter på og bli spilt inn :lol:
Sitter og leter etter deler daglig, begynner og komme bra igang med planlegginga ivertfall :)
men det koster med deler fra øverste hylle, så det kommer litt etter litt :D