TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TEIN Justerbart senkesett spørsmÃ¥l:)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #334472  av steina89

Hei folkens:)

har en kompis av meg som har hatt MR2 Turbo før, og han ringte til meg å spurte om eg ville ha litt deler ellers blei det kastet.
å eg kom bort ikveld og kjikket på diverse, å fikk meg et reservehjul og et justerbart senkesett av typen TEIN, grønne demperer og svarte fjører, er sikkert 150mm med gjenger på dem,så tror dem kan senke VELDIG mye:P
ser litt sjitne og fæle ut men ser ingen oljelekk fra dem. litt overflaterust på noe av det men ikkje noe volsomt.
Lurte på om dette kan ha noe spess verdi, ellers blir det montert på egen bil;) plenen var bare og senke min med fjærer for og beholde komforten men vist ikkje eg får noe igjen for det så blir det montert av meg;)
Toyota MR2 2gen Turbo.

skal ordne delenummer etter eg har gjort dem reine.

KOM MED INNSPILL
 #334474  av lasse

Tein er veldig bra på justerbart, om jeg hadde vært deg hadde jeg fått dem på fort som fy!
Minuset er de ikke er tüv godkjente og at de mest sannsynlig ikke går igjennom en eu-kontroll...
Men husk at coliovers setter ganske store begrensninger på felgvalg på mk2, ihvertfall foran, men når du har dem liggende er det jo bare å prøve :D
 #334483  av steina89

oki!
Ja eg har 17" ACEV C felger, vet ikkje om det sier noen noe:P
men har fått frem noen nummer på ene demperen, bare måtte sjekke litt!
det sto:

DGT05-12736-R
SW20-RR95A
TEIN

noen formeninger fra folket?
hva bør man vaske demperer med? avfetning?
PS: eu-kontrollen ble utført for 1 uke siden;) 2 nye år med fornøyelse:)