TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg har blitt pappa til OLE AYRTON

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #334814  av supratt

På søndag 02.08.09 ble vi foreldre til vår lille racerprins Ole Ayrton :D

Lillegutt har noe å leve opp til nå :?

Ole var min farfar som jeg var veldig glad i og mistet alt for tidlig, og mitt store idol innenfor motorsport er og blir Ayrton Senna. I tillegg var jo Ayrton veldig delaktig i ferdigstillelsen av min drømmebil og japans eneste Supersportsbil Honda NSX :D
Vedlegg
Ole Ayrton.jpg
Ole Ayrton.jpg (19.57 kiB) Vist 1696 ganger
 #334818  av tojo

:D grattis :D
 #334830  av lexusmann

Grattis med den nyankomne!! :D
 #334857  av inzane2012

gratulere så mye med en nydelig gutt :)
men får jeg spørre hvor mye overtalelse det tok før du fikk lov å bruke ayrton som mellomnavn??

eller er madammen din like glad i motorsport som deg?? ;)
 #334881  av Lørnings

Gratulerer med søt sneip! :wink:
inzane2012 skrev:gratulere så mye med en nydelig gutt :)
men får jeg spørre hvor mye overtalelse det tok før du fikk lov å bruke ayrton som mellomnavn??

Hehe..jeg lurte på om jeg skulle spørre om han er alene-pappa :P Det navnet hadde ikke gått rett hjem i heimen her ihvertfall! :wink: Det er noen som har det! :D
 #334886  av thyfire

Gratulere nok engang Frank :) Skjønningen han der!
 #334935  av supratt

Siw er ikke like glad i motorsport som meg, det er ikke mulig :wink: Men, ett forhold må gå begge veier, og når det gjelder barneoppdragelse osv, så er det nok Siw som kommer til å ha mest styringa på det, misforstå meg riktig :)

Hun likte Ole, enkelt og greit, og hun har selv kjørt vår forhenværende NSX-T ofte, så å overtale henne var ikke så vanskelig faktisk :)

Originalt ble det, og det er nok Ole som kommer til å bli brukt :)

Liker å skille meg ut jeg da, men må nesten nevne noe av opphavet igjen.

Min bror heter Kent Aron. Det kommer av at min far heter Kenneth, men ingen sa Kenneth, alle sa Kent. Mamma hadde Elvis Aron Presley som sitt idol, og da ble det Kent Aron :wink: Så jeg prøvde jo litt å følge opp den da :D Får bruke det som unnskyldning iallefall....
 #334937  av supratt

Lørnings skrev:Gratulerer med søt sneip! :wink:

Hehe..jeg lurte på om jeg skulle spørre om han er alene-pappa :P Det navnet hadde ikke gått rett hjem i heimen her ihvertfall! :wink: Det er noen som har det! :D
Hun likte Ole, enkelt og greit, og hun har selv kjørt vår forhenværende NSX-T ofte, så å overtale henne var ikke så vanskelig faktisk :D

Originalt ble det, og det er nok Ole som kommer til å bli brukt :)

Liker å skille meg ut jeg da, og er redd for å være som sau, if you catch my drift :wink: :roll: men må nesten nevne noe av opphavet igjen. :wink:

Min bror heter Kent Aron. Det kommer av at min far heter Kenneth, men ingen sa Kenneth, alle sa Kent. Mamma hadde Elvis Aron Presley som sitt idol, og da ble det Kent Aron Så jeg prøvde jo litt å følge opp den da Får bruke det som unnskyldning iallefall....
 #335314  av supratt

Takk, takk alle sammen...plana til å begynne med der jo at han kan å kjøre go kart før han kan gå :wink: