TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #335858  av Lørnings

celicat23 skrev:Dro med kamera ut i bilen og mekket sammen ett 1024x768 wallpaper:
Bare synd det er Audi :P :P
 #335875  av celicat23

Lørnings skrev:
celicat23 skrev:Dro med kamera ut i bilen og mekket sammen ett 1024x768 wallpaper:
Det er jææævelig lite og ta bilde av inne i yaris'en :wink: :lol:
 #335897  av inzane2012

celicat23 skrev:
Lørnings skrev:
Det er jææævelig lite og ta bilde av inne i yaris'en :wink: :lol:
med mye nok zoom er det ikke noen som ser hva du tar bilder av ;) hehe
 #335898  av Supramk3turbo

Grattis med 20 000 visninger av bildetråden din. Er nok ikke uten grunn :D Du er flink :D
 #335917  av celicat23

Takker. Er noen ganger tilbakemeldingene uteblir rundt om kring, men da er det en trøst at antall visninger i det minste bekrefter at om det ikke er det mest geniale som finnes - så er det i vertfall bra nok til at noe gidder og følge med :lol:

Tok en ego-sjekk nå (siden du nevnte antall visninger), og på de forumene jeg har tråder nå så har det til sammen passert 140.000 visninger. Iz good :D
 #335993  av celicat23

Den kirka var skikkelig koselig. Vinden blås i trærne rundt der, en flaggermus fløy rundt skremt og jeg venta egentlig på
at en eller annen uteligger skulle hoppe frem fra ei busk med kniv :lol: Aaaah, good times...

Lagde den her litt større enn vanlig, da en del av detaljene (og poenget) forsvinner hvis den er noe mindre. Burde egentlig
lagd den enda større og men... Pss! For de som vil klage på at det er en del støy i bilde: det er lagt på med vilje :D Orginalen
er støy fri.

Bilde
 #336076  av ArildM

Den kirka var skikkelig koselig. Vinden blås i trærne rundt der, en flaggermus fløy rundt skremt og jeg venta egentlig på
at en eller annen uteligger skulle hoppe frem fra ei busk med kniv :lol: Aaaah, good times...
:lol:
 #336125  av cameleon

Bildene blir jo bare bedre og bedre for hver gang de! Er utrolig godt å kunne klikke på en hjemmeside, der fotografen for EN gangs skyld ikke har "Glamour" "Top Glam" og "Pin Up". Er så lut lei av å se disse sumpdyrene av noen kvinnemennesker, som er smurt inn i mel og olje, splitter naken, midt på vinteren, når det er -25 ute.
 #336151  av ArildM

SÃ¥nne som du har i signaturen din? Haha, touche :mrgreen:
Men akk så sant da! Og bra er enda det, ikke lenge før det er fitte på forsiden av VG.
 #336159  av celicat23

cameleon skrev:Bildene blir jo bare bedre og bedre for hver gang de! Er utrolig godt å kunne klikke på en hjemmeside, der fotografen for EN gangs skyld ikke har "Glamour" "Top Glam" og "Pin Up". Er så lut lei av å se disse sumpdyrene av noen kvinnemennesker, som er smurt inn i mel og olje, splitter naken, midt på vinteren, når det er -25 ute.
Takker. Har hatt lyst til og ta bilder av noen "venninner" og jenter jeg jobber med, som er naturlige pene og ikke trenger 2kg sminke + 25 timer photoshop retouching etterpå for og se alright ut. Bare noen helt smakfulle påkledde bilder, ikke noe tacky "glam". Men alle, uansett hvor fantastisk deilige de er, stiller ikke opp. Bare en masse "åååh, jeg er ikke pen nok bla bla bla" mas :roll: Har gitt opp.
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 103