TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En fin Lexus IS og en celica gti pÃ¥ powerdrift eikÃ¥s

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #336773  av Ã˜rjanN

Spotta en Lexus IS på parkeringsplassen, som ligner veldig på Amund her på forumet sin. Tror det er den, hvis ikke jeg tar feil. Spotta også en Celica gti med gt4 panser... Vet ikke hvem sin det er.. Noen her inne? La også med et bilde av Daniel HS's Celica Carlos Sainz, etter den ble ferdig lakkert, og montert. Ble bra!

Lexus IS
Bilde

Bilde

Celica gt4 CS VS Celica gti
Bilde

Celica gti
Bilde

Daniel HS's CS
Bilde
 #337060  av Turbotrille

Jarle heter han som eier den Celicaen...
Ikke noen verdensmester med data og heller ikke innpå her såvidt jeg vet.

Men den rosa tingen som står ved siden av Amund, vet ikke om det er en Daewoo eller en Citroen, men den kledde ihvertfall en gul tønne på taket.. :twisted:
 #337067  av Daniel HS

Turbotrille skrev:Jarle heter han som eier den Celicaen...

Men den rosa tingen som står ved siden av Amund, vet ikke om det er en Daewoo eller en Citroen, men den kledde ihvertfall en gul tønne på taket.. :twisted:
Har faktisk ikkje lagt merke til det før nå, men ser jo relativt bra ut... Hadde det vært greit skeptisk om eg møtte noe slikt på veien :P
 #337096  av Sven

Daniel HS skrev:

Har faktisk ikkje lagt merke til det før nå, men ser jo relativt bra ut... Hadde det vært greit skeptisk om eg møtte noe slikt på veien :P
Sikkert til lystgass :lol:
 #337191  av Ã˜rjanN

Hehe, den tønnen stod dønn vedsiden av bilen... :( Men hadde vært tøft da :D Tanken full med NOS :twisted: