TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da skal bilen selges. Et par spørsmÃ¥l:

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #339179  av mralp

Off topic, men BT hadde 3 år gamle bremsepapirer på en motor jeg kom med (som var tunnet ned), så de har nok et arkiv, selv om de ikke har tid eller orker å følge det opp.

Forøvrig knall bil, lykke til med salget :D
 #339449  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:
inzane2012 skrev:prøver å få solgt min for 45-50k ;)
Lagt ut annonse??
Evt. Hvor?
har bare lagt ut innpå her enda, haster ikke så veldig helt enda, og er noen ting som eg må få orda først og ;)
 #339462  av erling

marlboro1310 skrev:BT skal ringe :?: :!: er dere klar over hvor enkelt det hadde vært for BT om de skulle starte avgiftsinnkreving :?: Hadde jo bare vært å dra på nærmeste kolonial og hente motorbørsen, sette seg ned i matpausen og begynne på side1 mens kollegaen tok opp telefonen...
Skjedde med en jeg kjenner for noen år siden, via finn.no. Men de ringte ikke, de troppet opp i gardstunet som billintresserte og drøste bil. Så først etter de hadde lurt frem noen effekttall sa de hvem de var og hvorfor de var kommet.
 #339469  av marlboro1310

snakk om etterretningsarbeid...herregud!
 #339570  av inzane2012

håper den får en ny eier som tar godt vare på den og ikke vraker den på noen måter iløpet av den første månen :)

du får prøve å spare deg opp litt peng så du får noe nytt å henge fingrene i snart ;)
 #339680  av k_one

hmsilset skrev:Håper du får maks 150000 kr i bud på den og beholder den :wink: Er ikke noe som å ha en sint japse stående i garasjen :D
:)
:)
sinnajapaner.jpg (241.78 kiB) Vist 1560 ganger
En sånn?? :lol:
 #339708  av marlboro1310

selv om store summer er lagt ned i bilen og enda mere kjærlighet og tid, samt at den fremstår rimelig strøken for alderen å være..kan jeg personlig ikke tro at du kan finne en kjøper som betaler mere enn 150 000,- for bilen din, får du dette budet bør du selvfølgelig selge bilen da mens det er en sum å hente...
Hvis du finner en som betaler over 200 000,- så må jeg si meg mektig imponert, jeg tror ikke jeg hadde kjøpt Kameleonen for 200 000,- engang...man begynner å komme inn i en prisklasse der endel andre værstingbiler åpenbarer seg...

Håper du ikke tar dette ille opp eller noe sånt, dette er bare min mening...bilen din er rå og alt det der, men tror du tar vann over hodet der...
Dette er ikke for å ødelegge salgstråden din eller noe sånt, men her er ett eksempel på en værsting om man legger litt til på bordet...

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17706808