TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #339464  av lexusmann

ke25-toyoglide skrev:ellers fant eg et par is 200 i sverige som kanskje er lettere å prute på.
f.eks denne : http://www.blocket.se/orebro/Toyota_Lex ... m?ca=2&w=3 i nkr blir det ca 110.000.-
stod flere, men de kan du få søke frem selv, kanskje kommer det en billig snart.
Husk på at markedet i sverige er elendig, ogmulighetene for å prute er gode.
Jepp, den svenske var veldig fin, men kommer på 237k... :roll: engangsavgift på 162 store, huff... :?
 #339468  av ke25-toyoglide

Følg med jevnlig, viss det er en forhandler som selger med avdragbar moms, så er det 30-40.000.- spart der.
såvidt eg har forstått er det på leasing (kanskje leiebiler og) og importerte biler som ikkje er solgt ennå.
 #339476  av Giske

hmsilset skrev:Hehe,faren min var i Ålesund i dag og jeg ba han kjøpe en ok polermaskine fra bilextra eller noe til maks 1000kr. så drar han på en jallabutikk jeg aldri har orka innom om og kjøper denne på tilbud til 299 :)

http://bil.bogetvedt.com/wp-content/upl ... _9227c.jpg

Er 1200watt da og opp til 3000rpm, så holder vel til enkelte lakk behandlinger.skikkelig tung sak.
Makita er en god maskin! Ser at mange av gutta i detailersclub er veldig fornøyde med sine(mange av dem polerer -mye- bil!) så der har faren din gjort et godt kjøp ;-)

Ang den bilen så er det ikke snakk om påkjørsel eller noen ting. Førerne ble tatt for å kjøre altfor fort, prøvde å stikke av fra politiet, punkterte, stakk av til fots (eieren av bilen var ikke sjåfør). De ble senere tatt, bilen ble konfiskert, eieren av bilen satt på glattcelle i halvannet døgn og fikk konfiskert mobilen og fratatt førerkortet...:-/
 #339532  av hmsilset

Giske skrev:
hmsilset skrev:Hehe,faren min var i Ålesund i dag og jeg ba han kjøpe en ok polermaskine fra bilextra eller noe til maks 1000kr. så drar han på en jallabutikk jeg aldri har orka innom om og kjøper denne på tilbud til 299 :)

Er 1200watt da og opp til 3000rpm, så holder vel til enkelte lakk behandlinger.skikkelig tung sak.
Makita er en god maskin! Ser at mange av gutta i detailersclub er veldig fornøyde med sine(mange av dem polerer -mye- bil!) så der har faren din gjort et godt kjøp ;-)

Ang den bilen så er det ikke snakk om påkjørsel eller noen ting. Førerne ble tatt for å kjøre altfor fort, prøvde å stikke av fra politiet, punkterte, stakk av til fots (eieren av bilen var ikke sjåfør). De ble senere tatt, bilen ble konfiskert, eieren av bilen satt på glattcelle i halvannet døgn og fikk konfiskert mobilen og fratatt førerkortet...:-/
Det å arrestere eieren av bilen er helt sprøtt da, men ikke om han satt på.Har jo ansvar for bilen en eier om eieren er passasjer selv. kjempeartig å høre at makita er ett bra merke!Var helt sikker på at han hadde kjøpt noe skikkelig dårlig igjen jeg:)
 #339540  av Giske

hmsilset skrev:
Giske skrev:

Det å arrestere eieren av bilen er helt sprøtt da, men ikke om han satt på.Har jo ansvar for bilen en eier om eieren er passasjer selv. kjempeartig å høre at makita er ett bra merke!Var helt sikker på at han hadde kjøpt noe skikkelig dårlig igjen jeg:)
Nei, han satt ikke på selv. Noen andre som kjørte den.

hehe, jeg har ihvertfall fått et intrykk av at den maskinen er veldig bra :-) så er bare å sette igang ;-) må vel kanskje ha noen poleringspader og produkter, men :-) er bare å glede seg ihvertfall ;-) ligger mye bra info og tips for nybegynnere på www.detailersclub.no . Jeg har ihvertfall lært stort sett det jeg kan på den siden der ! :-)
 #339558  av hmsilset

Ja, vet om den siden.Bruker ikke lese der jeg, men polerer alikevel mange biler i året :wink: Kan få meget bra resultater for hånd også.
Jeg er vel den eneste som polerer biler i denne vesle byen, eller så er det mange som er dårlige.
 #339583  av castman

hmsilset skrev:ja,299.Pappa som er en gnien gammel bankmann.Finner alt til fine priser :D
Hmm, må være en replica en?! :P Slike koster vanligvis flere tusen??
 #339614  av Daniel HS

castman skrev:
hmsilset skrev:ja,299.Pappa som er en gnien gammel bankmann.Finner alt til fine priser :D
Hender at de blir solgt grisebillig, når Makita slipper en ny type. Vet at Europris ofte selger grisebillige Makita skrumaskiner, er ikke kopi, er bare utgått i sortimentet :) Da kan du få et skrumaskin sett med batterier, lader og koffert til 3-400 kr som egentlig kostet 3-4000...
 #339623  av hmsilset

castman skrev:
er nok ikke noe replica nei :) Ser solid ut og er den vekta det er beskrevet av de.
 #339633  av castman

hmsilset skrev:
castman skrev:
er nok ikke noe replica nei :) Ser solid ut og er den vekta det er beskrevet av de.
hmm, noe merkelig synes jeg..:P Har vel ikke et telefon nummer til selgeren? :)
 #339635  av hmsilset

er nok ikke noe replica nei :) Ser solid ut og er den vekta det er beskrevet av de.[/quote]

hmm, noe merkelig synes jeg..:P Har vel ikke et telefon nummer til selgeren? :)[/quote]

jula heter vel butikken :D er i ålesund en plass.
 #339637  av James

Fri imorgen!!! :mrgreen: Bruke dagen på å ta en god høstpollering på gobilen tenker jeg :)
 #339638  av hmsilset

James skrev:Fri imorgen!!! :mrgreen: Bruke dagen på å ta en god høstpollering på gobilen tenker jeg :)
Eksosanlegget er litt jobb:)
  • 1
  • 493
  • 494
  • 495
  • 496
  • 497
  • 1171