MOTORSPORTHUSET skrev:kom just inn igjen etter og ha satt i det nylakka mittkonsollet.begynner å bli dette her![]()
jeg skal ta bilder i morgen.

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

MOTORSPORTHUSET skrev:kom just inn igjen etter og ha satt i det nylakka mittkonsollet.begynner å bli dette her![]()
jeg skal ta bilder i morgen.
MOTORSPORTHUSET skrev:HM det var rart jeg har oppe mailen nesten hele tiden? og ikke fått noe om downpipe.Ja,rart dette.Fylte ut det skjemaet.da sender jeg dit
beklager mye
prøv denne direkte info@motorsporthuset.no
MOTORSPORTHUSET skrev:tusen takk. det er den sjette gt4 og cs min så det var vel på tide med en værsting!Ikke værst det
MOTORSPORTHUSET skrev:jeg flowtester ikke denne toppen jeg har gjort det med en tidligere som jeg portet ganske likt for 2 år siden ogMen det høres meget bra ut....tror nok du får dette til å funke da.
den ga veldi bra resultater.
jeg regner veldig nøye ut i forhold til vor store ventilene er vor store kanalene må være
så porter jeg di så store som jeg må og jevner di så gått jeg kan.
jeglager grenrørene og insuget og gasspjeldet også ut ifra hvor mye som kan gå igjenom ventilene på max
i forhold til at det skulle vært en sugemotor.
og når det er gjort og man har turbo så blir det bra.
det er min mening og erfaring.
men det er klart hadde et f1 team fått frie tøyler med en slik topp så hadde det blitt bedre.
men det har funket til nå og jeg mener dette skal funke.