TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • BIL STJÆLT!!

  • Er du blitt frastÃ¥let en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
Er du blitt frastålet en bil, bilutstyr eller lignende kan du legge ut en etterlysning her
 #310255  av lexusmann
 
Lørnings, hvordan gikk det til slutt med bilen??fått igjen bilen??
 #310261  av Supramk3turbo
 
Den er visst søkk borte... :(
 #310312  av Lørnings
 
Etter det jeg hører er den kappa i biter :cry: Det ringte en kar som villa ha dusør for å fortelle hvor bilen var, og da spurte jeg om bilen var hel, og han sa at nei, den var kappa i biter. Men politiet har tatt opp igjen etterforskningen. Har visstnok tatt inn folk til avhør og greier på grunnlag av telefonsamtalen da. Men har ikke hørt noe er fra dem på en stund, så jeg veit ikke. Trist sak..!
 #310368  av AE86 Drifter
 
Det er jo for jævelig :( .Håper de finner folka som gjorde det,å la dem få svi :x
 #310374  av JK86
 
men hva i H*****. folk kan jo ikke ringe å si sånt. han som ringte sku jo bare sagt det rett ut uten og prøve snyte peng ut a deg.sånne folk ass. kjipt me en supra mindre her i landet
 #319084  av lexusmann
 
Hva ble det endelige svaret i denne saken egentlig??
 #319087  av Supramk3turbo
 
Ehm..Mazda RX7 :lol:
 #319112  av Lørnings
 
Ja, det gjorde visst det! Wankel er GØY :D ihvertfall så lenge det holder :wink: Har ikke hørt noe mer fra Politiet, og saken har tydeligvis blitt henlagt. Men jeg igjen forsikringspenger, så da ble det ny bil=) Er jo fortsatt en trist sak. Men det nytter ikke å sørge heller, den kommer jo ikke tilbake av den grunn!
 #319205  av ke25-toyoglide
 
Håper du er med på M-ogn då :?:
 #319214  av celicat23
 
Lørnings skrev:Ja, det gjorde visst det! Wankel er GØY :D ihvertfall så lenge det holder :wink: Har ikke hørt noe mer fra Politiet, og saken har tydeligvis blitt henlagt. Men jeg igjen forsikringspenger, så da ble det ny bil=) Er jo fortsatt en trist sak. Men det nytter ikke å sørge heller, den kommer jo ikke tilbake av den grunn!
Du skulle sagt at bilen hadde alt for store felger og de var ikke skrevet inn i vognkortet. Da hadde til og med kripos lett etter bilen din nå, så de kunne dratt deg med på teknisk og vifta med pekefingeren "du har prøvd og gjøre bilen din penere, fyyyy råneren!!" før de hadde slått deg over nesa med en avis og sendt deg hjem med en mangel lapp.
 #340682  av ke25-toyoglide
 
Viss dette var en turbobil så ta en tur inn på tscn og les om han som vett om en turbo til supra som er stjelt.
 #340688  av Supramk3turbo
 
Hmm, verdt å ta en telefon henrik. Kanskje du kan sanke inn noen deler: http://tscn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=5916
 #341346  av Toyota-rav4-2002
 
Idioter som ikke klarer å holde fingrene av fatet.