TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342459  av dca

bose skrev:Kvinnfolk er noen utspekulerte vesener! :evil: :lol:
hva så?? bare å være ett skritt foran all the way det! ;) og det er null problem! :D
 #342465  av inzane2012

bose skrev:til å begynne med så trodde jeg det var forskjell på dem. men har jo finni ut nå at den teorien kan jeg bare skrinlegge :lol:
ja, dem er i bunn og grunn like alle sammen ;)
 #342469  av dca

bose skrev:ja hør på kjekkasen`a! ikke skryt på deg nå! :lol:
hehe...jeg gjør ikke det! lar meg ikke utnytte ass...

MEEEN så fikk jeg slengt drittsekk etter meg på byen å da av ei dame jeg ikke anet hvem var! hehe
Æsj der er Joey sa hu! og forsatte med drittsekk! bare lo å sa takk å gikk videre!

blid og fornøyd! ;)
 #342544  av dca

bose skrev:Da syns jeg hu egentli var ganske snill med deg, jeg vet dem har mye værre tiltak i reportoaret sitt :lol:
hehe...jess! :) beste var at jeg dro ringte hu jeg trodde hadde plapra..(hørte det på dialekten -sunnmøring) og spurte...så dro jeg å knulla hu å stakk igjen! bare for å gjøre det lissom! haha
 #342548  av ina

sorry azz, men liker å være ei fitte jeg, og bryr meg fint lite egentlig...
 #342551  av bose

dca skrev:
bose skrev:Da syns jeg hu egentli var ganske snill med deg, jeg vet dem har mye værre tiltak i reportoaret sitt :lol:
hehe...jess! :) beste var at jeg dro ringte hu jeg trodde hadde plapra..(hørte det på dialekten -sunnmøring) og spurte...så dro jeg å knulla hu å stakk igjen! bare for å gjøre det lissom! haha
Ã¥ herre..... :roll: :roll: :roll:
 #342628  av dca

bose skrev:
dca skrev:
Ã¥ herre..... :roll: :roll: :roll:
hehe... ble "litt" torsdagspils igår gitt! :) tell to much to short :D
 #342647  av Giske

Rolig nå gutter, ikke alle jenter er like ;-)

Dere har bare en tendens til å tiltrekke dere jenter av typen, OBB i fylla ;-)
 #342648  av bose

hehe
litt av skylda ligger nokk hos meg også ;)
jeg er like håpløs som en sekk poteter når det kommer til det motsatte kjønn :lol:
 #342649  av Giske

dca skrev:
hva så?? bare å være ett skritt foran all the way det! ;) og det er null problem! :D
Dersom du tror du er et skritt foran, er det nok fordi "kvinnevesenet" lar deg tro det ;-) :-p

Touchè!
  • 1
  • 507
  • 508
  • 509
  • 510
  • 511
  • 1172