TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• dette kan umulig ha vært godt!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #339942  av sikkerhet

God smell ja men hvis fører og evt. passasjerer var forsvarlig festet med bilbeltet tolker jeg det slik at det må ha gått bra med dem... Godt å vite at bilen står for en støyt!
 #342420  av Kimbo

vi i is sitter nok bruktbart trygt virker det som da :)
sikkerhet skrev:God smell ja men hvis fører og evt. passasjerer var forsvarlig festet med bilbeltet tolker jeg det slik at det må ha gått bra med dem... Godt å vite at bilen står for en støyt!
hvis de har vært festa riktig så bør det ha gått bra med dem ja :D
 #342549  av tek

Sku forbi en trailer, fikk sleng på sia av den å for som en sprettball mella autovernet å traileren, da autoverne sluttet så rulla biln 3 ganger.
Endte opp me knekt nakke å hull i hode :p Så ble noen måneder med sykemelding :p
 #342566  av sikkerhet

tek skrev:Sku forbi en trailer, fikk sleng på sia av den å for som en sprettball mella autovernet å traileren, da autoverne sluttet så rulla biln 3 ganger.
Endte opp me knekt nakke å hull i hode :p Så ble noen måneder med sykemelding :p
Knekt nakke og det gikk bra... Da var du heldig.... Jeg hadde en front mot front med en 90 mod corolla for 2 år siden... I 70 sonen og fyren som forøvrig sovnet bak rattet kjørte ny VW transporter... Bilen min var litt av et syn...(tror det ligger noen bilder her på forumet et sted) 3mnd. på sykehus med 8 brudd, punktert lunge osv.....Jeg er oppe og går for egen maskin men knærne er ødelagt for alltid og de plager meg daglig..... Det er fort gjort å havne i ulykke og man skal bare være glad hvis man kommer fra det med livet i behold....
 #342625  av tek

Ja va vældi heldi, va oppe å gikk ætter bare 2 daga .. Mn må gå me krage i en del måna..
Ja d hørtes ikke nå sæli ut..
 #342666  av hmsilset

dæven :shock: Gratulerer må man nesten si til sånt! Tror det er kort vei fra knekt nakke til den faktisk er koblet fra hjernen.Skummelt..
 #342681  av tek

28 oktober i år, va i nord-trøndelag en plass. Va på vei hjæm til Kirkenes fra Steinkjer.
Ja lægan sir at æ har vært utruli heldi, ho skjønte faktisk ikke helt kordan æ enda va i live å at æ ikke va blidd lam :P
 #342683  av lexusmann

tek skrev:28 oktober i år, va i nord-trøndelag en plass. Va på vei hjæm til Kirkenes fra Steinkjer.
Ja lægan sir at æ har vært utruli heldi, ho skjønte faktisk ikke helt kordan æ enda va i live å at æ ikke va blidd lam :P
Må ha hatt englevakt etter bildene å dømme... :shock:
 #342690  av tek

Kan vell si det sånn ja.. Take tok nakken å slo hull i hode, men enda så kunne æ gå ut av biln på egne fota :P
 #342693  av hmsilset

Fyttigrisen.. Regner med at du hadde en eller annen form for sjokk for å klare å gå i den tilstanden.jeg har heldigvis sluppet noen fæle opplevelser i trafikken.Blir mer forsiktig med åra.Men det er viktig å ha i bakhodet at dette kan skje uansett hvem sjåføren er og ikke tro det aldri kan skje.Jeg har kjørt og satt på med 2 småbiler der 7 stk tilsammen mista livet livet i senere.En golf jeg satt på med hjem fra fest på en søndag kræsjet 5 stk og 4 mistet livet akkurat ei uke etterpå. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=136974

Gutten som overlevde er den eneste jeg kjenner av de som satt i bilen.Prøver å få sånt ut av hodet, men når jeg tenker på alle de som omkommer og faktisk kjørte lovelig, og jeg med all min sinnsyke kjøring i tenåra(hopping i 140 og slenger i 190 osv) har overlevd, får jeg nesten dårlig samvittighet.Men sånn er livet.Rettferdighet får kun de med flaks :?