sitter på jobb og titter rundt etter deler og ting sånn for morro og kom over denne bilen her!

sikkerhet skrev:God smell ja men hvis fører og evt. passasjerer var forsvarlig festet med bilbeltet tolker jeg det slik at det må ha gått bra med dem... Godt å vite at bilen står for en støyt!hvis de har vært festa riktig så bør det ha gått bra med dem ja
tek skrev:Sku forbi en trailer, fikk sleng på sia av den å for som en sprettball mella autovernet å traileren, da autoverne sluttet så rulla biln 3 ganger.Knekt nakke og det gikk bra... Da var du heldig.... Jeg hadde en front mot front med en 90 mod corolla for 2 år siden... I 70 sonen og fyren som forøvrig sovnet bak rattet kjørte ny VW transporter... Bilen min var litt av et syn...(tror det ligger noen bilder her på forumet et sted) 3mnd. på sykehus med 8 brudd, punktert lunge osv.....Jeg er oppe og går for egen maskin men knærne er ødelagt for alltid og de plager meg daglig..... Det er fort gjort å havne i ulykke og man skal bare være glad hvis man kommer fra det med livet i behold....
Endte opp me knekt nakke å hull i hode :p Så ble noen måneder med sykemelding :p
tek skrev:28 oktober i år, va i nord-trøndelag en plass. Va på vei hjæm til Kirkenes fra Steinkjer.Må ha hatt englevakt etter bildene å dømme...
Ja lægan sir at æ har vært utruli heldi, ho skjønte faktisk ikke helt kordan æ enda va i live å at æ ikke va blidd lam