TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342652  av Giske

hmsilset skrev:hehe, takk for advarselen Giske :D Jeg er en gammal mann da, så jeg visste det igrunn :wink:
Hehe, godt du har skjønt det :-p

SÃ¥ forresten at du har blitt medlem av DCN, very good :-D jeg som er Reaper der inne :-)
 #342655  av hmsilset

Giske skrev:
hmsilset skrev:hehe, takk for advarselen Giske :D Jeg er en gammal mann da, så jeg visste det igrunn :wink:

SÃ¥ forresten at du har blitt medlem av DCN, very good :-D jeg som er Reaper der inne :-)
Trivelig :D jeg er der kun for opplysninger om en sportsbil til jeg måå ha.Er litt hemmelig enda :)
 #342656  av Giske

hmsilset skrev:
Giske skrev:

Trivelig :D jeg er der kun for opplysninger om en sportsbil til jeg måå ha.Er litt hemmelig enda :)
Ahh...nå ble jeg jo ikke litt nysgjerrig heller da :roll: :-p
 #342657  av hmsilset

bose skrev:haha! ler seg skakka!
Noe vi absolutt trengte var ei til å fortelle oss hvor skapet skal stå :mrgreen:
Du må jo vite hvordan de tenker, du som er dj synes jeg å huske :wink:
 #342658  av Giske

hmsilset skrev:
bose skrev:haha! ler seg skakka!
Noe vi absolutt trengte var ei til å fortelle oss hvor skapet skal stå :mrgreen:
Du må jo vite hvordan de tenker, du som er dj synes jeg å huske :wink:
Han tenker for mye med feil hode!
 #342659  av hmsilset

Giske: få vite neste uke om det blir :) Er ingen supersportsbil da jeg har det fra før,hehe.Og alle jeg kjenner på facebook.hysjehysje :)
 #342660  av Giske

hmsilset skrev:Giske: få vite neste uke om det blir :) Er ingen supersportsbil da jeg har det fra før,hehe.Og alle jeg kjenner på facebook.hysjehysje :)
Blir spennende å se da :-D får vite hva det var selv om det ikke blir noe av eller? :-p
 #342661  av hmsilset

Giske skrev:
hmsilset skrev:Giske: få vite neste uke om det blir :) Er ingen supersportsbil da jeg har det fra før,hehe.Og alle jeg kjenner på facebook.hysjehysje :)
Blir spennende å se da :-D får vite hva det var selv om det ikke blir noe av eller? :-p
ja,skal få vite fordi :D eller legge meg til på fb.heter hans martin silset. er bare en av meg tror jeg :wink:
 #342662  av Giske

hmsilset skrev:
Giske skrev:
ja,skal få vite fordi :D eller legge meg til på fb.heter hans martin silset. er bare en av meg tror jeg :wink:
Aha, I see ;-)
 #342664  av Giske

hmsilset skrev:Topp :) Artig å legge til mange fra ts-ogn der.ser mer hvem personen er liksom
Ja, man får et bedre inntrykk av hvem personene bak bilbildene og nickene er :-p
 #342665  av hmsilset

Giske skrev:
hmsilset skrev:Topp :) Artig å legge til mange fra ts-ogn der.ser mer hvem personen er liksom
Ja, man får et bedre inntrykk av hvem personene bak bilbildene og nickene er :-p
bedre og bedre :D man får ihvertfall inntrykk,hehe :P
 #342667  av bose

makan!
kan vi komme tilbake til offtopic-topic?:D
nemlig kvinnfolk :lol:
Nå har jeg akurat kommet hjem fra byen, og til de som ser på klokka vil nå legge merke til at jeg skriver dette innlegget omtrwent rett før utestedene i hammerfest stenger,hvorfor? nei det er det flere grunner til

punkt1: Jeg skal på jobb i morgen, jeg vil heller tilbringe 10 gode minutter til å skrive noen vel algte ord på dette kollosalt geniale forumet, istede for å bli hivi ut fra en sliten pub :lol:
punkt2: jeg var blitt forsøkt forført av kvinnfolk-àlà-gorilla (ja sånn med mange kg og hengepupper:P ). Og etter hennes mange desperate forsøk på å få sine minutter med formerings-prossedyre med både meg , og uttalige mange andre kåte griser, som befant seg på den tidligere nevnte slitne pub`n, så endte hu opp med å velte hele bordet jeg satt ved....Ja både øl og utstråling forsvant med et hårreisende tempo i løpet av de få sekundene der! :lol:

hmsilset: DJ karrieren er det slutt, har jobba meg fram til å bli lydmann :P
Giske: :mrgreen: Nå var du slem! :lol: Du må si ifra når testo`n har kommet foresten, mer der det kom fra! :lol:
Sist redigert av bose den 21 nov 2009 06:10, redigert 4 ganger totalt.
 #342668  av hmsilset

Bose: det er jo bra.mere penger i det tror jeg.Men du er jo flink dj også! trodde du mente tscn istad giske.jeg har vært på mange forum, og p tscn for å finne info om bilen jeg vil ha.
  • 1
  • 508
  • 509
  • 510
  • 511
  • 512
  • 1174